Tomas E
Medlem
Farbröderna var lite off-topic och diskuterade CPH T2, ej ARN T2, trots trådens titel.Kommer man alltså åt Aurora/Pearl i T2 från T4/T5 airside utan buss numera? Helt missat det!
Farbröderna var lite off-topic och diskuterade CPH T2, ej ARN T2, trots trådens titel.Kommer man alltså åt Aurora/Pearl i T2 från T4/T5 airside utan buss numera? Helt missat det!
Ha, ha... Jahaja CPH... Ja mig lurade de allt... Tack!Farbröderna var lite off-topic och diskuterade CPH T2, ej ARN T2, trots trådens titel.![]()
Ja det stämmer, charter maskinerna vid sportloven går på lördagen från T2SAS är väl också på T2 ibland.
Köpenhamn-Billund avgår tyvärr inte alls längre men när den gick var det blandad kompott, alltifrån D via C (för buss ut till ATR-plattan) till B och A. Någon gång även den gamla inrikesdelen och då är det en lång promenad från loungen, haha. Och ja, CPH med SAS är förnuftigt.Ja, typ CPH -BLL avgår från någon A-gate tror jag. Det blir långt från loungen, men poängen är att SAS flöde från tåg/metro/taxi/hotell, via incheckning och säkerhetskontroll till loungen är väldigt effektivt. Upplevelsen av CPH blir helt annorlunda om man flyger SAS jämfört med alla andra bolag
Cool! Jag hade en Billund så sent som i december men jag ser att nu säljs den bara med förbindelser, typ CPH-GOT-ARN-BLLKöpenhamn-Billund avgår tyvärr inte alls längre men när den gick var det blandad kompott, alltifrån D via C (för buss ut till ATR-plattan) till B och A. Någon gång även den gamla inrikesdelen och då är det en lång promenad från loungen, haha. Och ja, CPH med SAS är förnuftigt.
Appråpå nya saker så from idag (imorse) så lär Lufthansagruppen egna check in counters på arlanda på T5. Vid nummer 1, närmast Securityn mot sky City..
Enligt sas-killen var det hela tiden from idag. Och jag pratade med tjejen i incheck, de fick hjälp av supervisor och var nytt sa hon. Så jag antar det?Är det hela dagarna nu och inte bara morgonavgången som det varit innan?
Var det SAS som var agent och skötte incheckninge?Enligt sas-killen var det hela tiden from idag. Och jag pratade med tjejen i incheck, de fick hjälp av supervisor och var nytt sa hon. Så jag antar det?