Senaste nytt

Arlanda kan vara den sämsta flygplatsen i "moderna Europa"

FF#1

Medlem
Någon mer än jag som tycker att toalett städningen har kollapsat, stinker på de flesta toaletterna och flera handfat trasiga. Vissa felanmälan för en vecka sen enligt lappen från Samhall. Fortfarande trasiga.

Hörde en kul historia från samma dag som jag var för, i fredags, en bekant gick bakom en stjärna från ett känt metal band… stjärnan vände i dörren och utbrast fy fan, vilken stank och gick vidare


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

Tomas E

Medlem
Håller med om toaletterna. Otroligt dåligt. "Welcome to the Capital of Scandinavia".
Nog är frasen man ser på Arlanda "Welcome to my hometown" + bilder på diverse mer eller mindre kända personer med starkare eller svagare koppling till Stockholm?

Kanske borde de lägga till Lubbe Nordström för att matcha toalettstädningen? ;)

Har Stockholms stads gamla marknadsföringsslogan "Capital of Scandinavia" (som väl sällan syns numera) alls använts på Arlanda?
 

hco

Medlem
Har Stockholms stads gamla marknadsföringsslogan "Capital of Scandinavia" (som väl sällan syns numera) alls använts på Arlanda?
Jo'då, på Arlanda är enda stället som jag sett den, hehe. Man möttes av den någonstans i ankommande-flödet. Eventuellt i närheten av tullfiltret?

Men du har rätt i att den inte finns kvar längre. Nu är det nog bara hometown-grejen.
 

Hachans

Medlem
Det är väl Aviator som tagit över all ground handling för Lufthansa Group from idag 1 maj?

Aha, det förklarar saken. Måste vara pinsamt för SAS att hantera sina *A kollegor på så vis att de hellre tecknar nytt handlingavtal än låter SAS fortsätta hantera dem.

Har Stockholms stads gamla marknadsföringsslogan "Capital of Scandinavia" (som väl sällan syns numera) alls använts på Arlanda?
Glädjande nyheter om de slutat använda den!
 

apknug

Medlem
Någon mer än jag som tycker att toalett städningen har kollapsat, stinker på de flesta toaletterna och flera handfat trasiga. Vissa felanmälan för en vecka sen enligt lappen från Samhall. Fortfarande trasiga.

Hörde en kul historia från samma dag som jag var för, i fredags, en bekant gick bakom en stjärna från ett känt metal band… stjärnan vände i dörren och utbrast fy fan, vilken stank och gick vidare


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kan man inte som högsta chef se till att kunderna ens kan gå på toaletten borde huvudmannen, staten, byta ut människan. Inte första gången han inte levererar.

Vilka sitter i detta statliga bolags styrelse och håller honom bakom ryggen?

 
  • Gilla
Reactions: hco

mha321

Medlem
Kan man inte som högsta chef se till att kunderna ens kan gå på toaletten borde huvudmannen, staten, byta ut människan. Inte första gången han inte levererar.

Vilka sitter i detta statliga bolags styrelse och håller honom bakom ryggen?


Nu vet jag inte hur seriös den frågan var, men de listar sin styrelse på hemsidan: https://www.swedavia.se/om-swedavia/bolagsstyrning/#
 
Toppen