perhording
Medlem
Det är väl Aviator som tagit över all ground handling för Lufthansa Group from idag 1 maj?Var det SAS som var agent och skötte incheckninge?
Det är väl Aviator som tagit över all ground handling för Lufthansa Group from idag 1 maj?Var det SAS som var agent och skötte incheckninge?
Inte sas var det iaf..Det är väl Aviator som tagit över all ground handling för Lufthansa Group from idag 1 maj?
Nog är frasen man ser på Arlanda "Welcome to my hometown" + bilder på diverse mer eller mindre kända personer med starkare eller svagare koppling till Stockholm?Håller med om toaletterna. Otroligt dåligt. "Welcome to the Capital of Scandinavia".
Jo'då, på Arlanda är enda stället som jag sett den, hehe. Man möttes av den någonstans i ankommande-flödet. Eventuellt i närheten av tullfiltret?Har Stockholms stads gamla marknadsföringsslogan "Capital of Scandinavia" (som väl sällan syns numera) alls använts på Arlanda?
Det är väl Aviator som tagit över all ground handling för Lufthansa Group from idag 1 maj?
Glädjande nyheter om de slutat använda den!Har Stockholms stads gamla marknadsföringsslogan "Capital of Scandinavia" (som väl sällan syns numera) alls använts på Arlanda?
Kan man inte som högsta chef se till att kunderna ens kan gå på toaletten borde huvudmannen, staten, byta ut människan. Inte första gången han inte levererar.Någon mer än jag som tycker att toalett städningen har kollapsat, stinker på de flesta toaletterna och flera handfat trasiga. Vissa felanmälan för en vecka sen enligt lappen från Samhall. Fortfarande trasiga.
Hörde en kul historia från samma dag som jag var för, i fredags, en bekant gick bakom en stjärna från ett känt metal band… stjärnan vände i dörren och utbrast fy fan, vilken stank och gick vidare
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kan man inte som högsta chef se till att kunderna ens kan gå på toaletten borde huvudmannen, staten, byta ut människan. Inte första gången han inte levererar.
Vilka sitter i detta statliga bolags styrelse och håller honom bakom ryggen?
![]()
Miljonregn över Swedavia-vd:n – så mycket tjänar Jonas Abrahamsson i kökaoset
Jonas Abrahamsson är, sedan 2016, vd för Swedavia som äger och driver tio flygplatser i Sverige – däribland Arlanda.nyheter24.se