Senaste nytt

Arlanda kan vara den sämsta flygplatsen i "moderna Europa"

Agö

Medlem
Ja, typ CPH -BLL avgår från någon A-gate tror jag. Det blir långt från loungen, men poängen är att SAS flöde från tåg/metro/taxi/hotell, via incheckning och säkerhetskontroll till loungen är väldigt effektivt. Upplevelsen av CPH blir helt annorlunda om man flyger SAS jämfört med alla andra bolag
Köpenhamn-Billund avgår tyvärr inte alls längre men när den gick var det blandad kompott, alltifrån D via C (för buss ut till ATR-plattan) till B och A. Någon gång även den gamla inrikesdelen och då är det en lång promenad från loungen, haha. Och ja, CPH med SAS är förnuftigt.
 

henrik l

Medlem
Har trasslat mig hem från Bangkok via Singapore, New Dehli och Doha till ARN och landade i eftermiddags. Fick köra immigration process i Bangkok, Singapore och New Dehli. T o m i New Dehli gick det snabbare i immigration än på ARN. Sedan fanns det ett antal små detaljer att reta upp sig på till flygbussen, som smällde igen dörren framför näsan på mig och hänvisade till nästa som gick 20 min senare. Kände att marginalen till min tåganslutning blev lite tight, så det blev att bita i det sura äpple och ta Expressen. Det är bara att skaka uppgivet på huvudet.
 

intuition

Medlem
Köpenhamn-Billund avgår tyvärr inte alls längre men när den gick var det blandad kompott, alltifrån D via C (för buss ut till ATR-plattan) till B och A. Någon gång även den gamla inrikesdelen och då är det en lång promenad från loungen, haha. Och ja, CPH med SAS är förnuftigt.
Cool! Jag hade en Billund så sent som i december men jag ser att nu säljs den bara med förbindelser, typ CPH-GOT-ARN-BLL
 
Toppen