christian_w
New member
+1 ÄNTLIGEN
ESGP skrev:Tack, då blir det att lägga in kortet igenEDIT: Tyvärr ingen skillnad, mitt kort ser ut som på den bifogade bilden..Visa bifogad bild 80621Men men, löser sig säkertKlicka för att utvidga...
Då låter det som att den information jag har inte är helt fel. Några månader tror jag är rimligt att det tar.Tonton skrev:Kommentar från Fredrik Sauter:"Framtidens betalningar är här! Nu tar vi äntligen steget och erbjuder Apple Pay till alla våra privatkunder. Vi accelererar därför utrullningen av ställen som accepterar Amex contactless och inom de närmsta månaderna kommer det mängder med nya butiker där du kan betala med Apple Pay."Klicka för att utvidga...
Flyingandy skrev:Visa bifogad bild 80624Klicka för att utvidga...
Christian_W skrev:Hmm kortet med Pay Cash ser inte jag i min "plånbok".?Klicka för att utvidga...
Så kanske det är, kör min iPhone helt amerikansk (språk + region)Christian_W skrev:Just det som är lite konstigt för jag hearingen inställning för ”Cash”. Kan väl kanske bero på att tjänsten inte är aktiverad i Sverige ännu.Klicka för att utvidga...
Bankiren skrev:Av någon anledning ser jag inte kortets design i Wallet. Jag har testat att radera och lägga till det flera gånger, men det funkar inte. Någon annan som har samma problem?Klicka för att utvidga...
ESGP skrev:Tack, då blir det att lägga in kortet igenEDIT: Tyvärr ingen skillnad, mitt kort ser ut som på den bifogade bilden..Visa bifogad bild 80621Men men, löser sig säkertKlicka för att utvidga...
ESGP skrev:Japp, samma problem som jag har, se min tidigare post nedan:Klicka för att utvidga...
Bankiren skrev:Har feber idag, så missade den.Är det också ett extrakort som du har?Klicka för att utvidga...
ekf skrev:Visa bifogad bild 80639@BankirenSå här ser mitt Premium ut... Så ditt ser helt klart skumt ut...Klicka för att utvidga...
Bankiren skrev:Märkligt. Men det är ett Elite jag har, så är kanske något krångel med dem.Klicka för att utvidga...