Senaste nytt

Angående diskussion om överfulla lounger och för många guldkortshavare

Härom veckan var jag i loungen på OSL inrikes. Där kan vi snacka överbefolkat! Vi var nog en 15-20st som stod lutade mot väggarna eller satt på golvet och käkade. Rena basun var det också, och många vände redan i trappan upp.

Härom veckan var jag i loungen på OSL inrikes. Där kan vi snacka överbefolkat! Vi var nog en 15-20st som stod lutade mot väggarna eller satt på golvet och käkade. Rena basun var det också, och många vände redan i trappan upp.
Låter ungefär som ARN inrikes. Inte mycket poäng att bry sig om den i rusningstid..

Sitter i CPH just nu och det är väldigt lugnt och skönt.
Skall gå och botanisera i "skåpet! nu :)

Ja, den behöver ju stå på vägen från taxfree-butiken till den vanliga loungen om den ska göra någon nytta.
Självklart skulle det kunna hjälpa lite, men hur många är uppmärksamma på skyltar precis efter taxfree? Jag har personligen alltid skygglappar på och gör vänstersvängen utan att titta på någon reklam eller banners.

Att informera vid checkin som nämnts tycker jag låter bra när man har gate i F-piren.

Jag kan känna igen mig i tanken med skygglappar och vad man ser och inte ser. Till slut blir det en form av invant mönster, så jag skulle nog missa en del nya saker om det inte står//sägs direkt i min väg..

Ja, den behöver ju stå på vägen från taxfree-butiken till den vanliga loungen om den ska göra någon nytta.
Här står den... Något längre fram än vad jag ville minnas.
I höjd med första kärrorna till vänster på F-piren.

image.jpg

Toppen