Har för mig att den ska vara godkänd per 9/10.Hur ser villkoren ut kring deadline? Behöver ansökan vara godkänd per 9/10 eller räcker det med att den är gjord per 9/10?
Måste vara ansökan. Kan ta upp till 10 dagar för de att godkänna står det i mailet man får vid ansökan. Annars skulle AMEX kunna vänta till efter slutdatumet med att godkänna alla som ansöktHar för mig att den ska vara godkänd per 9/10.
Har haft en familjemedlem som själv haft strul när ansökan skedde innan slutdatum, men godkännande kom efter. Då sa man att det gäller från godkännande. Men kan ha ändrats till nu.Måste vara ansökan. Kan ta upp till 10 dagar för de att godkänna står det i mailet man får vid ansökan. Annars skulle AMEX kunna vänta till efter slutdatumet med att godkänna alla som ansökt
Så som jag uppfattat det också, men känns lite sniket av Amex att hålla länken live om de vet med sig att ansökningarna gjorda tätt inpå inte kommer hinna bli godkända i tid för bonus. Hade varit bättre med en tidigare cut off i sådant fall.Har för mig att den ska vara godkänd per 9/10.