Någon som åkt på en straffavgift vid uppsägning?
M MLC Medlem Onsdag kl 08:15 #52 MLC skrev: Någon som åkt på en straffavgift vid uppsägning? Klicka för att utvidga... Jag frågade i chatten och tydligen har dom tagit bort straffavgift vid tidig uppsägning. Vet inte om man kan lita på supporten dock.
MLC skrev: Någon som åkt på en straffavgift vid uppsägning? Klicka för att utvidga... Jag frågade i chatten och tydligen har dom tagit bort straffavgift vid tidig uppsägning. Vet inte om man kan lita på supporten dock.
Z zikkan77 Medlem Onsdag kl 12:37 #53 MLC skrev: Jag frågade i chatten och tydligen har dom tagit bort straffavgift vid tidig uppsägning. Vet inte om man kan lita på supporten dock. Klicka för att utvidga... Denna gången kan du nog göra det, har testat och avslutas direkt utan krav att betala resterande månadsavgifter (12 mån).
MLC skrev: Jag frågade i chatten och tydligen har dom tagit bort straffavgift vid tidig uppsägning. Vet inte om man kan lita på supporten dock. Klicka för att utvidga... Denna gången kan du nog göra det, har testat och avslutas direkt utan krav att betala resterande månadsavgifter (12 mån).