Dawes
Medlem
Precis, kort i app, fysiskt kort samt extrakort till frun är allt på plats och funkar fint.Har du fått kortet både i appen och fysiskt men inga poäng?
Precis, kort i app, fysiskt kort samt extrakort till frun är allt på plats och funkar fint.Har du fått kortet både i appen och fysiskt men inga poäng?
Då är det bara att skriva till chatten.Precis, kort i app, fysiskt kort samt extrakort till frun är allt på plats och funkar fint.
Kolla på amex-sajten under "mina poäng" om du kan se en insättning/dragning av dina förväntade statuspoäng. Jag har en sådan post strax efter det att min uppgradering blivit godkänd, men enligt amex support så är de poängen "showing rejected" från mitt "SAS partner account".Precis, kort i app, fysiskt kort samt extrakort till frun är allt på plats och funkar fint.
Blev ett ärende men inget de kunde lösa/svara på direkt utan återkommer.Då är det bara att skriva till chatten.
Lustigt att de claimar att processen är automatiskt så de kan inte ändra mina poäng till januari. Men att skicka ut nya poäng är helt ok i ditt fall...
Tack, försöker kolla den sidan men det går inte alls att navigera för mig, hänger sig fullständigt om jag försöker ändra datum eller bläddra i historikenKolla på amex-sajten under "mina poäng" om du kan se en insättning/dragning av dina förväntade statuspoäng. Jag har en sådan post strax efter det att min uppgradering blivit godkänd, men enligt amex support så är de poängen "showing rejected" från mitt "SAS partner account".
Löste det sig för dig? Uppgraderade i slutet på december, kortet uppdaterat i appen och fick det fysiska häromdagen. Ser dock inga statuspoäng, varken under "mina poäng" eller hos SAS.Blev ett ärende men inget de kunde lösa/svara på direkt utan återkommer.
Tack, försöker kolla den sidan men det går inte alls att navigera för mig, hänger sig fullständigt om jag försöker ändra datum eller bläddra i historiken
Nej, inga statuspoäng eller återkoppling på ärendet ännu.Löste det sig för dig? Uppgraderade i slutet på december, kortet uppdaterat i appen och fick det fysiska häromdagen. Ser dock inga statuspoäng, varken under "mina poäng" eller hos SAS.
Kollade nyss med Amex, ärendet står som resolved och jag ombeds kontakta SAS.Nej, inga statuspoäng eller återkoppling på ärendet ännu.
Jag slänger in en uppdatering här när det rör på sig.
Hur har det gått för dig? Fortfarande inga statuspoäng för min del och ärendet har inte lett till något. Läste om någon annan som bett Amex att ringa in till SAS-kundtjänst (den som ansvarar för amex) och sedan lösa det den vägen. Kompensation borde utgå för denna försening kan man tycka.Kollade nyss med Amex, ärendet står som resolved och jag ombeds kontakta SAS.
Oklar framgång på det men det orkar jag inte bry mig om på en fredag, det får bli till veckan.
Fortsatt inga statuspoints alltså.
Samma här. Inga statuspoäng.Hur har det gått för dig? Fortfarande inga statuspoäng för min del och ärendet har inte lett till något. Läste om någon annan som bett Amex att ringa in till SAS-kundtjänst (den som ansvarar för amex) och sedan lösa det den vägen. Kompensation borde utgå för denna försening kan man tycka.
Jag ringde och kollade kort med SAS, vilket inte gav frukt och ringde igår till Amex kundservice och fick följande information.Hur har det gått för dig? Fortfarande inga statuspoäng för min del och ärendet har inte lett till något. Läste om någon annan som bett Amex att ringa in till SAS-kundtjänst (den som ansvarar för amex) och sedan lösa det den vägen. Kompensation borde utgå för denna försening kan man tycka.