Maja
Medlem
Det som inte fick hända hände igår och vi missade flyget hem p.g.a. en medicinsk nödsituation där min pappa är inlagd på sjukhus i Miami.
Det går ej att via Online Claims Portal logga in och regga ett ärenden. Blir fel redan vid födelsedatumet när man skriver i med siffror (fyller i dag 24 men det visas 23 och man får sedan klicka på 25 i kalendervyn för att få det till 24). Fyller i kortnumret och sedan går det ej att komma vidare.
Tips på vad jag kan göra?
Vi behöver hjälp med att boka nya biljetter hem bl.a.. Våra revenue biljetter med Swiss i business är ju förbrukade då vi ej hann med planen och min pappa är ännu inlagd på sjukhus och vi har idag inget besked om när han blir utskriven heller.
Fungerar AXA:s sida för er? Vad gör jag istället? Ringer +46 8 51 98 97 60 är enda lösningen jag hittar här och nu, men tänkte jag kollar med er om jag missar något väsentligt här och nu när hjärnan inte riktigt är med en i denna nödsituation.
Tack på förhand!
Det går ej att via Online Claims Portal logga in och regga ett ärenden. Blir fel redan vid födelsedatumet när man skriver i med siffror (fyller i dag 24 men det visas 23 och man får sedan klicka på 25 i kalendervyn för att få det till 24). Fyller i kortnumret och sedan går det ej att komma vidare.
Tips på vad jag kan göra?
Vi behöver hjälp med att boka nya biljetter hem bl.a.. Våra revenue biljetter med Swiss i business är ju förbrukade då vi ej hann med planen och min pappa är ännu inlagd på sjukhus och vi har idag inget besked om när han blir utskriven heller.
Fungerar AXA:s sida för er? Vad gör jag istället? Ringer +46 8 51 98 97 60 är enda lösningen jag hittar här och nu, men tänkte jag kollar med er om jag missar något väsentligt här och nu när hjärnan inte riktigt är med en i denna nödsituation.
Tack på förhand!