Senaste nytt

Amex reseförsäkringssida fungerar inte - akut hjälp?

Maja

Medlem
Gah, detta gör mig galen. Har inte tiden och har inte lust att sitta och ringa från USA för att lösa detta.

Hojta till om det är någon som kläcker hur man ska bära sig åt utan att ringa.
 

taxvalp

Medlem
Gah, detta gör mig galen. Har inte tiden och har inte lust att sitta och ringa från USA för att lösa detta.

Hojta till om det är någon som kläcker hur man ska bära sig åt utan att ringa.

Verkar inte gå utan att ringa (eller snarare bli uppringd). Om jag vore du skulle jag kontakta dem och be att bli uppringd med förslag på tid. Då tar de alla basala uppgifterna per telefon och sedan får man mejla in de dokument de ber om. Med tanke på hur buggigt systemet brukar vara även när det fungerar så är detta kanske rentav en smidigare lösning i slutändan.
 

Maja

Medlem
Verkar inte gå utan att ringa (eller snarare bli uppringd). Om jag vore du skulle jag kontakta dem och be att bli uppringd med förslag på tid. Då tar de alla basala uppgifterna per telefon och sedan får man mejla in de dokument de ber om. Med tanke på hur buggigt systemet brukar vara även när det fungerar så är detta kanske rentav en smidigare lösning i slutändan.
Hade tur isf i januari när väskan blev försenad. Då fungerade hemsidan och anmälan utan några som helst problem. Får försöka ringa in. Ska bara få till en vettig tid när
Det klaffar med tidsomställningen på -9h. Får bli en sak för morgondagen.
 

palmen

Moderator
Försöker lägga till mitt kort på försäkrings sidan, men det blir bara felmeddelanden så går inte lägga ärenden för mig heller pga kortet inte går att lägga in.
 

Maja

Medlem
Samma fel som det varit i någon vecka nu. Fick mitt ärenden anmält via telefon efter många om och men när jag påpekade det orimliga i att de skulle ringa upp mig under deras öppettider och jag påtalade att jag är -9 ifrån dem och fått ställa klockan och gå upp och ringa dem vid 6-tiden lokal tid här. Har fått rapport via mailen och ska skicka in allt den vägen sen.
 
Toppen