Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Förlåt att du inte tycker om svaret. Du kan ju börja med att förklara varför du tror att det inte är bedrägeri att låta någon annan utge sig för att vara din fru för att komma åt förmåner som är personliga för henne.

Jag hade förväntat.mig ett negativt svar men inte en så himla tråkig ton.

Åt gå fram till personalen och förklara situationen, att jag har beställt ett extrakort till min frus platinum kort som jag inte hunnit få och fråga om det går att göra ngt åt saken är väldigt långt ifrån ett bedrägeri.

Åt gå fram till personalen och förklara situationen, att jag har beställt ett extrakort till min frus platinum kort som jag inte hunnit få och fråga om det går att göra ngt åt saken är väldigt långt ifrån ett bedrägeri.
Men nu har du ändrat din story!

I ditt första inlägg skrev du att du ville ta in en "vän" på hennes kort. Det är inte samma sak som att du försöker få in henne trots att hon inte har fått sitt kort än.

Nu missförstår du mig, jag vet inte om jag var otydlig eller om du inte vill förstå mig. Min fru är inte med utan jag tänkte fråga om jag får ta in en vän på hennes kort eftersom mig extrakort inte hunnit komma..

Fortfarande väldigt långt ifrån ett bedrägeri

• Gilla
Reactions: Gus
Fast det är ju där det skiter sig - era kort ger personliga förmåner till dig resp din fru. Därmed är det bedrägeri att försöka låta någon annan använda din frus kort för att komma in.

Nej eftersom jag frågar om det är möjligt kan det aldrig bli ett bedrägeri. hade jag inte frågat utan bara försökt komma in utan att säga något då börjar det möjligtvis närma sig ett bedrägeri

Toppen