Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

När man klagat så skall man ju även berömma när det är bra. Tog en lounge on the go nu i veckan, riktigt jäkla bra Caesarsallad
Instämmer här.
Fick första gången på länge snabb On-The-Go service, brukar ofta ta så länge för någon att notera att man står där. Men igår så var jag klar på 2 minuter från att jag steg fram till disken. Proffsigt, snabbt och riktigt god och mättande kyckling Ceasar. Kombinerade det med EBD-drycken på flyget så blev gott och gratis.

Extra plus för pralinerna, Princesstårta och Kanelbulle. Jag åt klart bättre än de i Plus. :D

Instämmer här.
Fick första gången på länge snabb On-The-Go service, brukar ofta ta så länge för någon att notera att man står där. Men igår så var jag klar på 2 minuter från att jag steg fram till disken. Proffsigt, snabbt och riktigt god och mättande kyckling Ceasar. Kombinerade det med EBD-drycken på flyget så blev gott och gratis.

Extra plus för pralinerna, Princesstårta och Kanelbulle. Jag åt klart bättre än de i Plus. :D
Det är säkert därför den heter lougne on the Go -- den är speciellt anpassad för SAS Go! (Och ja, jag håller med - en sådan påse och EBD-dricka vinner över Plus i princip alla dagar. Man kan iofs äta sin medhavda sallad i Plus också..)

Lite info från Pontus själv om vad som händer på ARN. Tolkar man inlägget kommer nuvarande lounge vara öppen en bit in på 2023.

Screenshot_20221107_190038.jpg

Blev lite fundersam efter varit på Linkedin eller är tanken att Pontus dyker upp som separat restaurang senare?

Attachments

• Screenshot_20221107_200110_LinkedIn.jpg
    Screenshot_20221107_200110_LinkedIn.jpg
    43,8 KB · Visningar: 498
Toppen