Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Jannes

Medlem
När man klagat så skall man ju även berömma när det är bra. Tog en lounge on the go nu i veckan, riktigt jäkla bra Caesarsallad
Instämmer här.
Fick första gången på länge snabb On-The-Go service, brukar ofta ta så länge för någon att notera att man står där. Men igår så var jag klar på 2 minuter från att jag steg fram till disken. Proffsigt, snabbt och riktigt god och mättande kyckling Ceasar. Kombinerade det med EBD-drycken på flyget så blev gott och gratis.

Extra plus för pralinerna, Princesstårta och Kanelbulle. Jag åt klart bättre än de i Plus. :D
 

mha321

Medlem
Instämmer här.
Fick första gången på länge snabb On-The-Go service, brukar ofta ta så länge för någon att notera att man står där. Men igår så var jag klar på 2 minuter från att jag steg fram till disken. Proffsigt, snabbt och riktigt god och mättande kyckling Ceasar. Kombinerade det med EBD-drycken på flyget så blev gott och gratis.

Extra plus för pralinerna, Princesstårta och Kanelbulle. Jag åt klart bättre än de i Plus. :D
Det är säkert därför den heter lougne on the Go -- den är speciellt anpassad för SAS Go! (Och ja, jag håller med - en sådan påse och EBD-dricka vinner över Plus i princip alla dagar. Man kan iofs äta sin medhavda sallad i Plus också..)
 

palmen

Moderator
Lite info från Pontus själv om vad som händer på ARN. Tolkar man inlägget kommer nuvarande lounge vara öppen en bit in på 2023.

Screenshot_20221107_190038.jpg
 

Svante H

Medlem
Blev lite fundersam efter varit på Linkedin eller är tanken att Pontus dyker upp som separat restaurang senare?
 

Attachments

  • Screenshot_20221107_200110_LinkedIn.jpg
    Screenshot_20221107_200110_LinkedIn.jpg
    43,8 KB · Visningar: 450
Toppen