Om jag har förstått det så är det reparation efter vattenskada i "köksområdet" i loungen på T5, det är inte SAS som har dragit ner och serverar på papperstallrikar och i plastglas, det är omständigheterna som gör detta.Pontus vs SAS är ju varit ett enkelt val, och ännu mera så sedan porslin och glas är borttaget i SAS Gold Lounge. Full respekt för kostnadsproblematiken, men är det verkligen där sveriges national,carrier skall dra ned ?
Sitter inte skyltarna kvar uppe som förklarar varför?ahh, vad bra för det kändes riktigt trist idag, och ingen i servisen sa nåt. då hoppas jag att det blir som tidigare, mycket bra info tacl
Inte VAR tillfälliga. ÄR tillfälliga. Visste inte förrän igårkväll att plastmuggarna och papptalrikarna var kvar.Det stämmer att engångsgrejerna var tillfälliga.
(Vissa föredrar emellertid dem. Och korv med bröd, som serverades häromveckan, är toppenbra loungemat imho.)
Igår vid 17-tiden var det riktigt lugnt och skönt i Pontus-loungen. Glesaste på länge.
Var de varma?köttbullar
Var de varma?