Ungefär mellan en dag och två dagar är min erfarenhet.Hur lång tid brukar det ta för aa att ställa ut / utfärda biljetten? Har en award som är betald och klar men ej utfärdad, det stod något i still med on request ( nöjd med först aadvantage resan, inte lika billig som usdm men lyxig så det förslår)
Ja, det är månader kvar, avresa i decemberGissar att du inte ska åka förrän om ett par månader? Jag ställde samma fråga till AA nyligen och fick till svar att de prioriterar att ställa ut biljetter som ska användas kommande veckor... Tror jag fick vänta ca 1 vecka på biljetten efter att jag betalt/fått mail om att milesen dragits.
Nej det var nog inte där skon klämde i detta fall. Jag sökte KUL-ARN och hittade tillgänglighet. Det löste sig dock. Jag ringde det gamla USAirways numret och kom till en agent som såg tillgänglighet och ändrade utan problem. Kostade inte något heller eftersom det bara var ändring av datum men samma flightnummer.Eftersom Qatar Airways kör Married segments på betalda biljetter, kan det finnas risk att de gör likadant på bonusresor?
Japan (Asia 1) och Hong Kong (Asia 2) är inte samma zon.Forsøker å kombinere JAL F og CX F intra-asien til 40K én veis. Er det mulig uten å gå over MPM? HKG-HND (CX F) og HND-CGK (JL F) er de eneste jeg vet om.