Unicornone
Medlem
Har alltid med mig min kära Garmin plus att jag laddar mitt prepaid T-mobile till iPhonen. Hertz neverlost med den förbenade reklamen i är ju både dyr o dålig...
$13/dag blir snabbt mer än du betalar för en GPS om du köper den...
Har alltid med mig min kära Garmin plus att jag laddar mitt prepaid T-mobile till iPhonen. Hertz neverlost med den förbenade reklamen i är ju både dyr o dålig...
Om du laddar ner en gps (med kartor) på telefonen - t ex Navfree - på förhand så behöver du ju inte roama. GPSen funkar bra, så länge du har hyfsad mobilmottagning på telefonen.Denna gång gäller det bara två dagar. Blir det fler tillfällen så lär det bli ett eget köp. Iom att jag heller inte skaffar någon US mobil undviker jag att använda den som GPS. Denna gång...
Du kan ju använda din telefon som en GPS. Jag använder själv CoPilot Live USA på mina resor till USA. Kostar 10 USD och är väl värt det. Har många bra POI (points of interest) och är snabb och har bra grafik. Kan verkligen rekommenderas!Problemet med det är att du inte kan söka på ex "bensinstation i närheten" utan internet uppkoppling. Därför jag väljer en GPS och inte mobilen.
Du kan ju använda din telefon som en GPS. Jag använder själv CoPilot Live USA på mina resor till USA. Kostar 10 USD och är väl värt det. Har många bra POI (points of interest) och är snabb och har bra grafik. Kan verkligen rekommenderas!