Fick mitt kort (inkl. bag tags) i torsdags. Ser fram emot nästa resa med Sky Team !
Kricka Medlem 6 April 2013 #331 Fick mitt kort (inkl. bag tags) i torsdags. Ser fram emot nästa resa med Sky Team !
Tjaeng Medlem 6 April 2013 #332 Alx skrev: Brukar synskadade verkligen klara av att "läsa" av minimala bokstavs/siffer relieftecken särskilt bra? Klicka för att utvidga... Vet inte hur det är allmänt, men jag har stött på en blind 80-årig patient som haft nytta av reliefsiffror på kort.
Alx skrev: Brukar synskadade verkligen klara av att "läsa" av minimala bokstavs/siffer relieftecken särskilt bra? Klicka för att utvidga... Vet inte hur det är allmänt, men jag har stött på en blind 80-årig patient som haft nytta av reliefsiffror på kort.
J Jonas Skåne Medlem 8 April 2013 #334 I dag ramlade guldkortet ner i lådan. Perfekt då jag drar en sväng till Asien i nästa vecka. Tack Karin!!
I dag ramlade guldkortet ner i lådan. Perfekt då jag drar en sväng till Asien i nästa vecka. Tack Karin!!
N nemme Medlem 8 April 2013 #335 Jonas Skåne skrev: I dag ramlade guldkortet ner i lådan. Perfekt då jag drar en sväng till Asien i nästa vecka. Tack Karin!! Klicka för att utvidga... Mitt kort trillade in idag också. Nu är det dags att testa KLM.
Jonas Skåne skrev: I dag ramlade guldkortet ner i lådan. Perfekt då jag drar en sväng till Asien i nästa vecka. Tack Karin!! Klicka för att utvidga... Mitt kort trillade in idag också. Nu är det dags att testa KLM.
S Swisser Medlem 9 April 2013 #336 Vi har också fått våra guldkort och bagagetaggar och jag hoppas att vi snart får användning av dem.
GOTATH Medlem 9 April 2013 #338 Ett skinande guldkort och två baggagetaggar kom hem till mig i soliga Göteborg idag!
M mry Medlem 9 April 2013 #340 Jag fick med kort med posten idag. Ska nog försöka mig på att flyga lite med dem nu, även fast det är svårt att hitta resor från LLA med dem om man säger så...
Jag fick med kort med posten idag. Ska nog försöka mig på att flyga lite med dem nu, även fast det är svårt att hitta resor från LLA med dem om man säger så...