Senaste nytt

Air France KLM matchar ditt guldkort

Kort damp ner idag. fina baggagetaggar, kortet självt känns mindre gediget än EB-kort då det saknar raised lettering. Ska bli skönt att slippa begränsa sig till *A inför en massa Kina inrikes i sommar.

Kort damp ner idag. fina baggagetaggar, kortet självt känns mindre gediget än EB-kort då det saknar raised lettering. Ska bli skönt att slippa begränsa sig till *A inför en massa Kina inrikes i sommar.

Återkoppla gärna om hur inrikes SkyTeam är då jag kommer resa några MU segment till vintern.

Kort damp ner idag. fina baggagetaggar, kortet självt känns mindre gediget än EB-kort då det saknar raised lettering.
Samma sak med Turkish Airlines kort som jag fick igår. Men har inte relieftecken spelat ut sin roll, jag har inte sett karbonpapperskvittomaskiner sen 1900-talet?

Samma sak med Turkish Airlines kort som jag fick igår. Men har inte relieftecken spelat ut sin roll, jag har inte sett karbonpapperskvittomaskiner sen 1900-talet?

Mitt kreditkort blev draget i en sådan maskin ombord på en Fokker 70-maskin denna vecka mellan ZRH och VIE! Snacka om en tripp tillbaka i tiden... :)

Verkar som många tror att man måste vänta på själva kortet för att boka o resa med stöd av detta.
Men tiden då man behövde flasha kort är faktiskt förbi.
Har ni bara fått statusen registrerad får ni alla förmåner bara ni anger kortnumret vid bokningen,
Det anges då Guld på biljetter, BP:s etc vilket räcker för access till Priority, lounger mm.

Kortet har faktiskt användningsområden.
Som i mitt fall idag blev jag rekommenderad av AF telesupport, ta med kortet för att försäkra att du får dina guldförmåner

Säkert. men jag kan inte komma på vad detta skulle kunna vara som skulle motivera att man väntar med att boka om man nu vill ut o resa.

Toppen