Senaste nytt

Air France KLM matchar ditt guldkort

Men vet du vad Homer, jag tycker inte att matcha mot guld är att betrakta som "det enda som erbjuds"... jag tycker det är väldigt roligt, och många med mig verkar det som, att denna möjligheten dök upp just nu. Och om du på helt egen hand flugit ihop ett guld redan så kan det väl inte vara ett platinum som krävs för att verkligen åka Air France KLM..? Du måste ju redan sitta ombord hos oss titt som tätt - vilket vi naturligtvis uppskattar väldigt mycket!

Jomen jag har redan ett FB guld kort, och det är ju de enda som erbjuds.
Om det däremot var Platinum kort som matchades som förra gången,
vore det annorlunda, för fick jag ett FB Platinum kort DÅ skulle jag VERKLIGEN flyga med AF/KL :p

Detta aer smart for eran egen del, och roligt for oss som flyger *A/OW hela tiden. Nu okade just sannolikheten for AF/KL rejalt pa vissa rutter. I dig it.

Hoppas ni "far igen det ni beraknat" pa i kalkylerna AF/KL, enligt min vy sa far ni det alla dagar i veckan.

Last edited:
Jag är precis om Ikaros på resaande fot och har inte möjlighet att scanna in kortet. Jag hoppas att ebjudandet att maila när man är tillbaka och har möjlighet att scanna in kortet gäller alla i samma situation?

Jag är precis om Ikaros på resaande fot och har inte möjlighet att scanna in kortet. Jag hoppas att ebjudandet att maila när man är tillbaka och har möjlighet att scanna in kortet gäller alla i samma situation?

Välkommen till BusinessClass.se, Krobbe!
Du kan göra som bjornstrom har gjort. Du tar foto på ditt guldkort hos andra flygbolag med din mobil och skicka den.

Tack så mycket. Tyvärr så blev mitt EBG kort kvar hemma så jag har ingen möjlighet att ta ett foto.
Öppna din EB statussida och ta ett printscreen. Eller ännu nördigare: be en snygg tjej på flygplatsen att ta en bild på din telefon/läsplatta med statussida öppet och skicka det som MMS till dig. Funkar väl bra som ice breaker plus som bonus får du ju hennes telnr.;)
Säg inte till min fru att det var jag som tipsade dig :D :D

Öppna din EB statussida och ta ett printscreen. Eller ännu nördigare: be en snygg tjej på flygplatsen att ta en bild på din telefon/läsplatta med statussida öppet och skicka det som MMS till dig. Funkar väl bra som ice breaker plus som bonus får du ju hennes telnr.;)
Säg inte till min fru att det var jag som tipsade dig :D :D

Vad är felet på att ta en printscreen i telefonen? I och för sig får man ju inte numret... tänkte inte på det...

Vad är felet på att ta en printscreen i telefonen?
Tror det är svårare att hitta någon snygg tjej på flygplatsen som har vilja och kunskap att förklara hur man tar en printscreen. Sannolikheten är högre att det blir en hårig, skäggig manlig backpacker i baggiga jeans som sitter på denna kunskap. :D

Toppen