Senaste nytt

Air France KLM matchar ditt guldkort

Åh, jag som skulle vilja haft det åt andra hållet (är FBG och skulle vilja bli matchad till *A), nu när Turkish har slutat med sin matchning. Nåväl, grattis till er som blivit FBG, det går väl fler tåg, eller jag menar plan!

Stort tack för tipset!
Ska bli intressant att verkligen prova KLM/AF framöver

Funderar på att resa till sydamerika framåt hösten, några erfarenheter av KLM/AF på rutter till Chile eller Argentina?

Stort tack för tipset!

Funderar på att resa till sydamerika framåt hösten, några erfarenheter av KLM/AF på rutter till Chile eller Argentina?

Åkte SCL-CDG 2011 i premium economy och det funkade bra men det var inget som stack ut. Maten minns jag att det inte var ngn höjdare och stolen tyckte jag var väldigt obekväm. Sen var ju inte CDG så kul heller, speciellt eftersom jag inte hade ngn status då och därmed ingen lounge access, men nu blir det annorlunda ;)

Har provat fyra gånger men får bara upp att jag fyllt i fälten fel. Någon som haft samma problem? Har SAS EBP.

Hej. Dette tilbud er GULD værd!
Gælder det også til e.g. Qatar Privilege Club (eneste sted jeg har guld p.t.) som jo har en lang række partnere men ikke er i alliance?
Gælder FB matchet guldstatus også for rejser med andre Sky Team selskaber, e.g. SU, KQ etc. ?
Gælder tilbuddet også for ikke-svenske statsborgere (tilbuddet synes kun at dukke op via ".se" hjemmesider)?

Toppen