Senaste nytt

Air France KLM matchar ditt guldkort

Återkvalade inte till FB Gold men kortet hade jag stor användning av när jag bodde i Rotterdam. Kom i princip alltid in i KLM Crown Lounge och SkyPriority security oavsett flygbolag.

Ny status gäller t o m 31 mars nästa år. Kul A380 - det är ju liksom det vi hoppas på när vi matchar! :) Och nu har du ett helt nytt år framför dig där du kan planera nya resor. Nytt just nu med AF är Panama, Brasilia, Jakarta och Stavanger, KL börjar med Santiago. För att inte nämna Växjö!!, som väl ingen på ett forum som detta, missat! :) Fin fredag! Karin

En sak som jag blev väldigt glad över var att FBG ger uppgradering på Sofitel. Flickvän GOTATH blev mycket imponerad när vi bumpades till svit :) Även modern nappade på matchningen och fick upgrade på Sofitel i Phnom Penh.

En sak som jag blev väldigt glad över var att FBG ger uppgradering på Sofitel. Flickvän GOTATH blev mycket imponerad när vi bumpades till svit :) Även modern nappade på matchningen och fick upgrade på Sofitel i Phnom Penh.

Jeg så det også. Hvordan benyttet du det, bare viste kortet ved check in?

Jaha då var det officiellt också- fr.o.m. idag är man SILVER på Flying Blue. Dock ser det ut som att jag kan flyga mig till ett Guld innan sommaren :)

Fast det går inte på original länken som startade denna tråden.
Undrar hur man skall göra då om man inte möter dem "live" som Jakob K.
Jag kommer att flyga inrikes i Kina mkt nästa år och China Southern passar mina destinationer väl... Hade vart nice att kunna matcha mitt EB Diamond till FBG och få tillgång till lounger...

Fast det går inte på original länken som startade denna tråden.
Undrar hur man skall göra då om man inte möter dem "live" som Jakob K.
Jag kommer att flyga inrikes i Kina mkt nästa år och China Southern passar mina destinationer väl... Hade vart nice att kunna matcha mitt EB Diamond till FBG och få tillgång till lounger...
Du kan ju matcha till China Southern. Finns en tråd som heter typ statusmatch till elite plus eller liknande som talar om hur.

Toppen