Senaste nytt

Air France KLM matchar ditt guldkort

Nu var första resan på många år (10+?) med KLM bokad, ARN-AMS t&r.
Känns bra att kunna testa dem samt i detta fall så hade de mycket bättre tider än SAS.

Tack Karin.

Har nu rest med KLM igen tack vare detta erbjudande, var flera år sedan senast. KLM Crown Lounge på Schiphol var en trevlig upplevelse :)

Hej,

Fick igenom min matchning för säkert över en månad sen, men inget FB Gold-kort i brevlådan ännu?
Någon annan som fått vänta på sitt kort länge?

Hej PLjung! Jo du, korten kommer med häst och vagn från Paris till din brevlåda så det tar längre tid än man kan ana. :) Men trots detta fungerar ju din status som den ska, eftersom systemet känner av dej. Dessutom kan du, om du har behov, gå in online och printa ut en pappersversion av ditt guldkort, så blir din väntan mer uthärdlig! Trevlig Valborg! Karin

slet.png
Her er min seneste tur med Kenya Airways Addis-Nairobi. Som det ses, bliver jeg krediteret som Gold og får 75% ekstra bonus miles :)

Under 2013 kommer det inte något nytt, så mycket är klart. Vi vill också ge det lite tid, för att kunna följa upp vad en kampanj som detta ger. Kommer våra nya guldkortshållare nyttja oss i större usträckning nu, vilket vi ju hoppas och tror, eller hamnar kortet bara i en redan stor "statushög"? Vi kommer titta närmare på detta och därefter utvärdera hur vi kan gå vidare. hälsn Karin

Själv så har jag ännu inte bokat med AF/KLM efter Guldet men jag jmf alltid numera med AF/KLM vilket jag inte gjorde tidigare.
(har några resor inom Skyteam dock)

Har blvit otrogen och gjort min första AF bokning på 15 år, kommer att göra en KLM bokning idag.

*A förlåt mig! Men Karin har varit så snäll och lätt in mig i frestelsen, får se om gräset är grönare på den här sidan.

Toppen