Senaste nytt

Aegean Miles&Bonus intjäningsfrågor tråden

Har med största sannolikhet nämnts tidigare, 77 sidor är lite mycket att plöja för ett potentiellt tips, men strunt samma. Flyger du SAS Plus varsomhelst får man minst 1200 miles in på kontot även för sträckor under 600 miles. Så blev iaf resultatet av en GOT-CPH tur på 142 miles för fru iRobert. Mycket trevlig överraskning! :)

Næsten, på visse af ruterne til (Syd)Europa er EuroBonus bedre da man bruger zoner og ikke distance. Men korrekt, på de helt korte turer er Miles&Bonus rigtigt godt! :)

Tänkte också på att alla biljettklasser ger poäng hos Aegean(ej bonusplatser) till skillnad från vissa av Lufthansas och några andra bolags biljetter :)

Någon annan som har problem att logga in på sitt Miles&Bonus konto just nu? Varken jag eller sambon kan logga in, möts bara "Invalid Member ID / Password"

Skönt att det inte är mitt/våra konton som spökar. Kör själv W8.1 med Chrome, så med rätt mycket täckt kan vi nog konstatera att det är hos deras plattform felet ligger.

Skönt att det inte är mitt/våra konton som spökar. Kör själv W8.1 med Chrome, så med rätt mycket täckt kan vi nog konstatera att det är hos deras plattform felet ligger.

Så länge deras krav inte är Windows XP + Internet Explorer 6 (som hos diverse koreanska webbsidor)...

Toppen