NotRyan
Medlem
Flög Got Sto med Blue1. Och väntar fortfarande på poängen.... (4 dagar sedan), lite oklart således.
Det är inte det minsta oklart, du skall ha poängen om det är en poänggivande klass, det är en ren SK-flight...
Flög Got Sto med Blue1. Och väntar fortfarande på poängen.... (4 dagar sedan), lite oklart således.
Aegean har ett mycket bra program om man reser SAS![]()
Næsten, på visse af ruterne til (Syd)Europa er EuroBonus bedre da man bruger zoner og ikke distance. Men korrekt, på de helt korte turer er Miles&Bonus rigtigt godt!![]()
Ja, det är samma problem för mig också. (Opera + Windows 7)Någon annan som har problem att logga in på sitt Miles&Bonus konto just nu? Varken jag eller sambon kan logga in, möts bara "Invalid Member ID / Password"
Någon annan som har problem att logga in på sitt Miles&Bonus konto just nu? Varken jag eller sambon kan logga in, möts bara "Invalid Member ID / Password"
Skönt att det inte är mitt/våra konton som spökar. Kör själv W8.1 med Chrome, så med rätt mycket täckt kan vi nog konstatera att det är hos deras plattform felet ligger.