Senaste nytt

Aegean Miles&Bonus intjäningsfrågor tråden

Tar mina chanser i denna tråd.

Jag samlar poäng hos Aegan som många andra och jag flög nyligen till Sydney med Singapore Airlines och tänkte efterregistrera dessa poäng till Aegan. Nu sex veckor senare har jag inte sett röken av mina miles.

Aegan har inte svarat på mail heller, har någon varit med om detta tidigare och vad gjorde ni åt det?

Viken/vilka bokningsklasser var dina flygningar på Singapore Airlines?

Tolkar jag tabellerna rätt att om man flyger med Lufthansa i klass W så får man 50% av sträckans miles?
Kommer att flyga mellan Arlanda-Frankfurt-Shanghai och sedan hem från KL via BKK och Frankfurt. Mellan Shanghai och KL blev det Malaysian :-(
Hur många miles ger det och var kan jag hitta den infon så slipper jag fråga nästa gång?
Med denna resa borde guldkortet vara bärgat. Har bara 3000 poäng kvar upp till 20.000

Y är seating classen för Economy (på boardingkortet), såvida du inte köpte en fullprisbiljett? Bokningsklassen hittar du i bekräftelsen.

Jag köpte biljetten via Kilroy, och på Boarding Passet står det Yn på resorna SPH-SIN coh SIN-MEL, på itinearyn från Kilroy ståd bara Economy (ingen kod) som class

Ja då lär det bli svår att säga något om hur mycket poäng du bör få, för det är högst otroligt att du hade bokningsklass Y.

Toppen