Jaha, då gör man sin första Mileage run till Madrid. CPH-MAD-CPH för 2500 kr i SAS Plus. Bör ge mig ca 5000 miles till A3 kontot.
Passar på att stanna över natten både i CPH och i MAD, då på Hilton såklart för att få ihop mina fyra nätter som behövs för Guldkortet. Allt inklusive tågresan till CPH är givetvis betalt med SAS EB MC så jag även får poäng den vägen.
Så sjuk man blivit sen man hittade detta forum....men roligt är det![]()
Vore ju trevligt att ha guldet till den resan, nån som har ett bra förslag på billig mileagerun?
Så där, då har 2562 x 2 miles ramlat in på Miles & Bonus kontot, tog endast 4 dagar, får dock inte Guldet förrän i Februari då jag åker till SIN med 100% intjäning (Ca 14500 miles).
Vore ju trevligt att ha guldet till den resan, nån som har ett bra förslag på billig mileagerun?
När man ringer till SAS kundtjänst så upplyser de att man inte kan ändra från Eurobonus till A3 om det har blivit fel.
Jag bad SAS personal att ändra från SAS till A3 när jag flög för ca 1 månad sedan. Fick A3 på bordingkortet men poängen kom in på Eurobonus. Jag gjorde en reklamation hos SAS och fick det ändrat till slut.
Jeg har planer om et lille mileagerun i løbet af januar/ februar.
CPH-TRD-ALC-OSL-CPH, i SAS Plus, koster ca. Fra 2200DKK! Jeg bliver dog nødt til at flyve i en weekend og der koster det ca 2800DKKK turen giver ca. 9200 miles til A3 eller 10000 til EuroBonus. Hvad jeg har set er det den rute der giver bedst indtjening ift. Tid og pris med start i CPH
Låter ju kanon, hur bokar jag en sån rutt via sas.se?