Senaste nytt

Aegean GOLD - När kommer kortet?

Jaha, så damp A3 Gold/*G kortet ner i brevlådan. :)

A3 Gold 1.jpg

A3 Gold Card Upgrade datum var 30.09.2012 så d tog ca 1,5 månad. :eek:

Man blev nästan bländad då man öppnade kuvertet... :cool:

A3 Gold 2.jpg

Vet ej vad personer tidigare fått med men nu var det ett Guldkort, infoblankett samt en guldfärgad "name tag".
Det bästa är väl dock expiry date = 12/2015!!!
Säga va man vill men snåla e grekerna int.

Japp. Då har poängen från julresan tickat in på Aegean Miles&Bonus och kontot slagit över från Blue till Gold. :cool: Poängställning 20531 och då är det med 1000 i startbonus. Hoppas på en giltighet till 12/2016. Bra värde för lite pengar :)

Då har även undertecknad blivit en medlem av den skara som har A3 Guld. Då får vi se hur lång tid det tar innan kortet dimper ner i brevlådan.
Datum då jag officiellt blev guld var den 12/1-13.

Japp. Då har poängen från julresan tickat in på Aegean Miles&Bonus och kontot slagit över från Blue till Gold. :cool: Poängställning 20531 och då är det med 1000 i startbonus. Hoppas på en giltighet till 12/2016. Bra värde för lite pengar :)

Det blev giltighetstid till dec 16 :cool: Kortet producerat och skickat på 20 dagar sen poängen uppnåddes och 14 dagar sedan statusen uppdaterats på Aegeans sida.

Idag blev min status ändrad från Blue till Gold!

Tack till Jonas och Paby som grävde fram dealen OSL-BKK TK Business som lade grunden till detta Guld

Det krävdes några mejl till Aegan och spänd väntan.

Problemet var att mina äldsta miles hann gå ut (21/1) innan dom sista registrerades (reste 20/1 reggades 23/1).

Var väl i vanlig ordning ute i sista minuten (1 dags marginal) men det gick ju vägen.

Nu får vi se hur lång tid det tar tills kortet trillar ner.

Gold sedan den 17:e (Flighten den 14:e). Väntar med spänning på kortet.

Testade och blev insläppt på DUS samt CPH's lounger genom att visa statusen i Aegeans app.

Testade och blev insläppt på DUS samt CPH's lounger genom att visa statusen i Aegeans app.
Är det någon som vet om det behövs fysiskt kort för att komma in i lounger? Min plånbok med EB-kort stals innan avresa till Dublin. På ARN kom jag in i Loungen med boardingkort och jag provade att komma in på BMI i Dublin genom att uppge mitt EBG-nr vilket gick bra.

Toppen