pep skrev:Qualifying Flight to Gold: 24/2-14Card Upgrade: 3/3-14Card received (by surface mail, Vietnam): 5/4-14Klicka för att utvidga...
OK, jeg må nok korrigere: det ankom med almindelig post fra Grækenland (og har givetvis været oppe at flyve)....Dr. Miles skrev:Det är ganska snabbt för att vara surface mail (med båt).När jag skickade mina grejer med surface mail från Kina till Sverige för många år sedan, tog det ca 3 månader.Klicka för att utvidga...
Kortet er ikke det vigtigste. Lav et screen-print af din nye status fra A3's hjemmeside så du kan vise at du allerede er guld - så kan du få ekstra bagae med og komme ind i *A loungerne omgåendeigelkotten skrev:Enligt Aegeans hemsida har jag blivit uppgraderad nu till guld (20400 miles). Jag har dock ej fått mail (som jag fick när jag blev silver). Är det bara att vänta på kortet?Klicka för att utvidga...
Magnus Boström skrev:Välkomstbrev med guldkort och bagagetag kom idag; då har man sällat sig till skaran med A3*G.Kortets giltighetstid till dec-15.Klicka för att utvidga...
alex900 skrev:Loggade in på den nya sidan nu och har fått ett nytt kort med exp. 24 jan 2016.Klicka för att utvidga...