Senaste nytt

Aegean GOLD - När kommer kortet?

Är det ngn som vet om Aegean skickar ut "vanliga/Vita" medlems kortet fastän man ej åkt/registrerat resor till Miles & Bonus?

Passade på att boka in en C resa till Dublin med en arbetskamrat i början av Juni när SAS hade 75 % erbjudandet som jag har satt på Aegean kortet så jag räknar väl med att få Blue/Silver kort efter det.

I slutet av Augusti blir det en C resa till Seychellerna med frugan , passade på att utnyttja Ethiopians erbjudande "To Seychelles - Buy One Get One Free", och den resan lägger jag oxå på Aegean kortet så sen har man väl Guld kortet som i en liten ask å frugan bör väl bli EBS= 2 flugor på smällen eller hur d nu va... :eek:

Inget fysiskt kort alls upp till "Blue".

Kul med Seychellerna! Enligt en tråd på flyertalk verkar folk fått poäng för båda resenärerna i "Buy One Get One Free" också, vilket jag inte trodde skulle bli aktuellt. :)

Mitt kort kom i posten idag. Fick guldstatus andra mars och valde reisuee card för 1-2 veckor sedan, kortet är giltigt till december 2015.

Även mitt kort låg på köksbordet idag när jag kom hem. Tog med andra ord exakt 2 månader från att statusen uppdaterades tills att plastbitarna landade hemma.

Upgrade till Gold 16 April, idag kommer guldkortet i brevlådan. Precis 4 veckor får man väl anse var snabbt jobbat av grekerna

Jaha, så damp det första kortet från A3 ner i brevlådan. A3 Blue/*S, Card Upgrade datum var 07.09.2012 så d tog "bara" ca 1,5 månad...;)
A3 Blue.jpg

A3 Gold Card Upgrade var 30.09.2012 så det kortet kommer väl nästa månad då me lite tur om nu int Grekerna hittar på att d ska ta 1,5 månader igen för nästa kort???

Alltid en otålig väntan på att plastbiten med guldskimmer (?) ska anlända. Fast en utskrift av guldstatusen brukar hjälpa till dess.

Toppen