Stämmer in i den ljuvliga kören.... 8.000 poäng insatta från sommarens Lensway köp :)
fleetheseen Medlem 1 Oktober 2012 #351 Stämmer in i den ljuvliga kören.... 8.000 poäng insatta från sommarens Lensway köp
David Medlem 2 Oktober 2012 #352 26 sept verkar jag ha fått mina poäng för Lensway-, inkclub- och CDON-köpen jag gjorde i juli.
T TheNavigator Medlem 3 Oktober 2012 #353 Nu är alla mina poäng som jag gjort i augusti på väg in på kontot, det tackar vi för
jumbooze Medlem 5 Oktober 2012 #355 Samma här +6750 då jag var sen att hoppa på dealen och beställde inte så många / dag. Nåja, jag är nöjd.
Samma här +6750 då jag var sen att hoppa på dealen och beställde inte så många / dag. Nåja, jag är nöjd.
T TheNavigator Medlem 9 Oktober 2012 #356 jumbooze skrev: Samma här +6750 då jag var sen att hoppa på dealen och beställde inte så många / dag. Nåja, jag är nöjd. Klicka för att utvidga... Greed is good, missade du den lektionen?
jumbooze skrev: Samma här +6750 då jag var sen att hoppa på dealen och beställde inte så många / dag. Nåja, jag är nöjd. Klicka för att utvidga... Greed is good, missade du den lektionen?
F FlyingErik Medlem 13 Oktober 2012 #357 Långt ifrån sommarens Lensway kampanj, men detta erbjudande ger ändå en del poäng: Handlar du tex på outnorth får du 400 poäng för 500 kr. https://webshopping.flysas.com/se/s...=search&type=13033&aid=8¤tTab=merchants
Långt ifrån sommarens Lensway kampanj, men detta erbjudande ger ändå en del poäng: Handlar du tex på outnorth får du 400 poäng för 500 kr. https://webshopping.flysas.com/se/s...=search&type=13033&aid=8¤tTab=merchants
Palazzi Medlem 14 November 2012 #358 IGÅR, ca 4mån efter köpet, ramlade ALLA poäng från köpen av linsvätska in. Hade 50% ratio innan, och var nöjd med det.. Aningen förvånad när jag tittade på kontot idag.. Ingen är dock gladare än jag! Hänt någon annan också?
IGÅR, ca 4mån efter köpet, ramlade ALLA poäng från köpen av linsvätska in. Hade 50% ratio innan, och var nöjd med det.. Aningen förvånad när jag tittade på kontot idag.. Ingen är dock gladare än jag! Hänt någon annan också?
Chrille Medlem 14 November 2012 #359 Får vi höra nu vem som maxade linsask- och handspritsdealen? Jag gjorde i sammanhanget blygsamma 5700 poäng på Lensway och InkClub under augusti.
Får vi höra nu vem som maxade linsask- och handspritsdealen? Jag gjorde i sammanhanget blygsamma 5700 poäng på Lensway och InkClub under augusti.