Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Brorsan ska totalrenovera deras nya köp så jag utgår ifrån att jag kan ta en hel del av deras utgifter på mitt amex. Många ställen inom "Bygghandel" som inte tar amex dock, hornbach gör tydligen det i alla fall. Har ju en hel del hotell som ska betalas för mig och vänner också så det borde vara möjligt i alla fall, får se hur det ligger till när det börjar närma sig nyår

En vänlig påminnelse - om du ändå ska handla på Bauhaus, köp gärna deras presentkort Give Hope - Sponsring - Service och dom skänker 20% till Barncancerfonden

/ mvh Jultomten :)

Gäller i december

Jag har ett svagt minne om Bauhaus i Barkaby tog emot Amex. Men det var så länge sedan så det kan ha ändrats.

Ja, de *vet* jag tar AmEx, men jag är rätt säker jag handlat på samtliga varuhus i stockholm med mitt AmEx. Men det kan ha hänt att jag dragit något annat kort. K-rauta tar väl också AmEx ojmr.

Ja, de *vet* jag tar AmEx, men jag är rätt säker jag handlat på samtliga varuhus i stockholm med mitt AmEx. Men det kan ha hänt att jag dragit något annat kort. K-rauta tar väl också AmEx ojmr.

ByggMax tar det inte enligt deras kundtjänst i alla fall. Återstår att se hur mycket jag kan ta på mitt kort, förhoppningsvis blir det en bra julklapp, brorsan kan få följa med som resesällskap som tack för hjälpen :)

Hmmm, runt 60 köp hos Lensway under deras 750 poängskampanj augusti, gånger billigaste artikeln linsfodral för 25 kr, blir ca 1500 pix.

Så bra valuta, om nu alla poäng trillar in som de ska.

Toppen