Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Jag noterar att de flesta av mina lensway-köp nu enligt webshopping-portalen står som överförda till Eurobonus. På sas.se syns inte en skymt av dem, men jag badar fortfarande i linsvätska så vad gör det?

Samma här, mailade Jessica i förrgår och idag står det att jag fått ca 50% av mina köp överförda (tom 8 aug). Bör nog vänta lite, kan nog ta någon dag innan de syns. Samma som med Amexpoängen där en autosweep görs och ca tre dagar senare uppdatera ebb-kontot.

Behöver väl inte ringas, vi har ju redan konstaterat att de snokar upp nyheter här...

Rubrikförslag: "Butik lurar kunder!" eller "Så fuskar butikerna!"

EXTRA EXTRA EXTRA
AFTONBLADET AVSLÖJAR

Kan se den förstasidan framför mig om hur de ska avslöja något som någon annan redan uppmärksammat
Frågan är väl bara vem som ska ställa upp på att gråta ut och se ledsen ut på en bild i tidningen ;)

EXTRA EXTRA EXTRA
AFTONBLADET AVSLÖJAR

Kan se den förstasidan framför mig om hur de ska avslöja något som någon annan redan uppmärksammat
Frågan är väl bara vem som ska ställa upp på att gråta ut och se ledsen ut på en bild i tidningen ;)
Buhuuu, här sitter jag med bordet fullt av handsprit buhuuuuu :D

Jag har fått juli överfört men inte poängen från augusti. Nu är det riktigt nära mitt första delmål vad det gäller poängen, sen ska man se om man kan lyckas få ihop det sista som krävs på AmEX för att skaffa en 2-4-1

Jag har fått juli överfört men inte poängen från augusti. Nu är det riktigt nära mitt första delmål vad det gäller poängen, sen ska man se om man kan lyckas få ihop det sista som krävs på AmEX för att skaffa en 2-4-1
Fattas det så är ju ett köp av en guldtacka en bra språngbräda. Du kan ju sälja den hos nästa guldsmed eller pantbank för nästan samma pengar. Det beror ju på hur mycket du värderar din voucher till om växelkursen är värd de hundralappar du förlorar..

Toppen