Men döm om min förvåning när man idag (efter att sett tråden igen) ser att poängen är där (eller iaf på kommande)
Det är ju underligt att SAS först försöker svära sig fria då jag enligt "Jessica" inte varit inloggad. Det är ju ganska oroväckande!
MEN Tackar för de lätta poängen!
personligen så anser jag att man varje gång man ger sig på dessa "deals" = ( av utgivaren inte så övertänkta uttalanden ) så måste man vara medveten om att det är en chanstagning man gör.
Börjar man driva sin sak på ett sådant sätt att att man bär sig illa åt mot motparten så kan ju Eurobonus dra in medlemskapet helt enligt reglerna. Dessutom så förstör man ju för övriga medlemmar på forumet.
Själv så försöker jag suga på karamellen så länge den räcker, Loggar in på nytt för varje köp och den som vem det nu var som hittade fraktfrittbonusen hjälpte ju upp dealen 100% och gjorde den ju ännu bättre.
Jag tror dock att det är negativt för alla i en framtid om man försöker starta upp mailbombkedjor eller liknande.
Betala med kreditkort. Får du inte poäng så reklamera köpet till ditt kreditkortsföretag.
I mina ögon lättaste lösningen och man riskerar inte sitt medlemskap i Eurobonus.
I detta fallet valde företaget att ta smällen, bär man sig "dumt" åt kanske det är du nästa gång.
Se det som en vinstlott. Tänk på att kostar det utgivande företag för mycket och du blir aggressiv
så kanske det blir en nitlott istället. Bra att välja sina strider!
Hoppas hitta något nytt snart
787 inlägget borde inte det ge en fribiljett någonstans??