Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Gissar att deltagande företag gått på några minor, som denna namn fått sitt namn från t.ex., och de nya företag som ansluts är försiktiga. Tror, och hoppas, att inte folk här sitter inne med fina knep.

På gott och ont har ju businessclass.se växt sig stora, i detta avseende. Det är ju iprincip omöjligt för företagen att missa om något erbjudande har utnyttjats på ett annat sätt än var som ursprungligen var meningen. Vi har ju 20s på 2h när/om något sådant heller.

Jag tror Lensway gjorde en ganska rejäl ekonomisk förlust förra gången, så jag förstår om bolagen är försiktiga. Innan bc.se kanske det var ett litet kompisgäng som hittade dessa knep, men kompisgänget har nu växt till 15.000 unika besökare/dag...

Finns säkert någon person som hittat egna knep, men tror att de flesta skulle dela med sig vid ett sådant tillfälle. Själv har jag för många linsvätskor för att ens orka försöka en ytterligare gång, haha. I längden verkar det smidigare att köpa poäng under rea :)

Surfade runt bland butikerna och såg att LensWay ger 276 poäng per köp.
Har dock inte botaniserat bland produkterna mer än en låda endagslinser för 99:-, gratis frakt.
Ni som har koll på dessa deals och kanske annan produkt som ger mer valuta för pengarna, är det nåt att lägga energi på?

Har en gång i tiden haft linser, då jag dök och det var praktiskt med cyklopet. Det var dock så länge sedan så även om jag lyckas hitta styrkorna lär de väl inte stämma nu. Får nog skriva upp en påminnelse att göra synundersökning för linser nästa gång jag är i Kina...

Surfade runt bland butikerna och såg att LensWay ger 276 poäng per köp.
Har dock inte botaniserat bland produkterna mer än en låda endagslinser för 99:-, gratis frakt.
Ni som har koll på dessa deals och kanske annan produkt som ger mer valuta för pengarna, är det nåt att lägga energi på?

UNDERBART. Jag föreslår följande:

1. Kör ett linsfodral för 25:-
2. Gå till kassan
3. Applicera rabattkod GREDRD som ger 10% rabatt och fri frakt
4. 276 eurobonuspoäng intjänade för 22 kr

Jag älskar er. På riktigt.

UNDERBART. Jag föreslår följande:

1. Kör ett linsfodral för 25:-
2. Gå till kassan
3. Applicera rabattkod GREDRD som ger 10% rabatt och fri frakt
4. 276 eurobonuspoäng intjänade för 22 kr

Jag älskar er. På riktigt.

Tack rabattkoden och tips om billigare produkt!
Linsbehållare beställd.
Nu ska jag sätta larm i almanackan så att jag kan hålla koll på att poängen ramlar in.

Vid utcheckning stod det att 22:- skulle dras.
I mailet med bekräftelsen står det frakt 49:- Totalt 74:-...
På Coop-kortet har köpet inte dykt upp än så att jag kan kontrollera vad som dragits.

Toppen