Senaste nytt

500 poäng för 70kr (tidigare 1kr) från Aftonbladet Plus

Sweet! Takk for arbeidet med å kontakte kundeservice, detta var snabbt. 1 kr for 500 poeng føles ganske prisvärd når jeg ser de andre poengene jeg fikk i dag; 1000 poeng for 4 flyturer a 1500kr (selvsagt basepoints da, men de bryr jeg meg ikke om siden jeg ikke sparer til status ) :p

• Gilla
Reactions: El0
Har fortfarande inte fått mina poäng. De har även inte svarat på mitt mail jag skrev igår. Någon rekommendation på vad jag ska göra?

Har fortfarande inte fått mina poäng. De har även inte svarat på mitt mail jag skrev igår. Någon rekommendation på vad jag ska göra?
Vänta till telefontiden på fredag kl 09:00-10:00 (om de nu inte har klämdag .. hahaha). :)

Fick precis mail från AB:
"Hej Victor!
Du kommer att bli kontaktat inom kort av Aftonbladet för en rättelse av det som har blivit fel.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning
L*tta"

EBXXXXXXXXX funkade. Instant överföring, poängen var på kontot när jag tittade direkt efter jag matat in EB-numret.

Tack BC :) Nu ska man som vanligt bara komma ihåg att säga upp också.

Btw: nån som läst det finstilta och vet om minderåriga kan köpa Aftonbladet Plus (åldersgräns)?

Ja det var nog snabbaste överföringen, kom direkt.

Btw: nån som läst det finstilta och vet om minderåriga kan köpa Aftonbladet Plus (åldersgräns)?

Svarar själv; från Villkor och avtal "Endast fysiska personer som fyllt 15; år kan registrera sig som användare av SPiD."

Å andra sidan... från samma sida:
DEL III - SÄRSKILDA VILLKOR FÖR ANVÄNDNING AV AFTONBLADET PLUS: "Om du är under 18 år måste du ha förälders eller annan förmyndares samtycke för att kunna registrera dig som kund hos Aftonbladet Plus."

Står inget om att en förmyndare m.h.a. sitt SPiD-konto inte kan registrera ett Plus-konto åt någon annan, men det känns rätt implicit...

Last edited:
Toppen