Senaste nytt

500 poäng för 70kr (tidigare 1kr) från Aftonbladet Plus

Signade upp precis, men gavs inte möjligheten att lägga in något eurobonusnummer. Mejlat supporten och hoppas på att de svarar inom skälig tid. Hur lång tid tog det för er andra att få svar på mejl?

Så, 2500 poäng införskaffade tack vare familjekonto! Jag har inte läst avtalet, står det någonstans att man inte får skaffa flera konton? Jag kan annars lätt tänka mig att skaffa 10 konton till mig själv!

Nu ska man bara lista ut hur man säger upp det hela, nån som har en idé?

Logga in på Schibstedt Payment AS, välj prenumerationer, Aftonbladet Plus och välj därefter att ändra (avsluta) din prenumeration.

Sistnämnda går endast att genomföra efter det datum som framgick när du beställde Plus Premium (antar att det är 2015-05-15?).

Var försiktig så det inte blir något tjorv och du får ditt EB konto avstängt.
Jo du har rätt i att man inte ska utmana ödet. Men här är det väl Aftonbladet som har köpt poängen av SAS och väljer att ge bort dem, så SAS borde väl rimligen inte ha något att förlora på det?

Jo du har rätt i att man inte ska utmana ödet. Men här är det väl Aftonbladet som har köpt poängen av SAS och väljer att ge bort dem, så SAS borde väl rimligen inte ha något att förlora på det?

Inte direkt, mer än att de vill väl inte hamna i ett läge där eventuella framtida partners inte vill samarbeta med EB för att de inte vill (hjälpa till att) stävja missbruk.

Kan man tycka men samtidigt står det så här i medlemsvillkor för Eurobonus.

"1.7 SAS reserves the right to terminate the membership in cases which SAS deems constitute misuse. This means that previously earned but unused points and issued EuroBonus tickets/vouchers become null and void. Misuse may consist of unsuitable or disrespectful behavior towards SAS or SAS’ business partners, their employees or passengers, violation of Section 2.8 or any other membership terms and conditions, illegal conduct, or actions that are generally regarded as immoral or unethical."
Medlemsvillkor i EuroBonus - SAS

Sen tror jag också att det är den typen av missbruk som skapar problem för andra (av sorten BC:are) framöver. Utnyttja gärna bra deals, men med missbruk stängs de kvickt ner och plötsligt förlorar alla andra på det.

Toppen