Så, 2500 poäng införskaffade tack vare familjekonto! Jag har inte läst avtalet, står det någonstans att man inte får skaffa flera konton? Jag kan annars lätt tänka mig att skaffa 10 konton till mig själv!
Det finns inget varken i reklamen eller det finstilta som förbjuder flera köp av Aftonbladet Plus. På liknande sätt finns det inget som förbjuder köp av 25 st reflexvästar ;-) Att jag läser på flera olika mobiler/läsplattor/datorer är väl nästan tvunget att ha flera abonnemang?Kan man tycka men samtidigt står det så här i medlemsvillkor för Eurobonus.
"1.7 SAS reserves the right to terminate the membership in cases which SAS deems constitute misuse. This means that previously earned but unused points and issued EuroBonus tickets/vouchers become null and void. Misuse may consist of unsuitable or disrespectful behavior towards SAS or SAS’ business partners, their employees or passengers, violation of Section 2.8 or any other membership terms and conditions, illegal conduct, or actions that are generally regarded as immoral or unethical."
Medlemsvillkor i EuroBonus - SAS
Vi har fått lite problem!
Just nu har vi tyvärr lite tekniska problem, och vi jobbar med att lösa det.
Men vi beräknar att vara igång igen på måndag den 18 maj.
Råkade ut för exakt samma sak. Har mailat supporten om detta så vi får se om de kan lösa detta i efterhand.Märkte det, blev blåst på en krona när jag skulle signa upp frugan för ett + abb. Det dök aldrig upp någon ruta där man skulle mata in EB nummer, istället fick jag en påloggningskärn till något Content Management system från AdobeGissar att det var Aftonbladets interna system för små weblösningar som t ex. den här något skakiga EB kopplingen.
Råkade ut för exakt samma sak. Har mailat supporten om detta så vi får se om de kan lösa detta i efterhand.
En en enda extra krona till AftonbladetEller så får vi spendera ytterligare en krona på måndag![]()