Senaste nytt

500 poäng för 70kr (tidigare 1kr) från Aftonbladet Plus

Återkom gärna med svar i tråden sen.
Har nu pratat med aftonbladet.
Uppdaterar denna post om cirka 15 minuter (har lite att göra på jobbet nu först :) )

---
/e:

Då ska vi se..
Kom fram till AB+ supporten kl 09:20, fick prata med L*tta.

Påpekade att det inte finns någonstans att knappa in Eurobonusnumret:
"Ja det är en miss från våran sida, vi har missat en länk i registreringsprocessen."
Jag ska få en länk mailad till mig under dagen / fredagen. Så fort jag fått den postar jag den här så vi alla kan få våra kära 500 poäng.

-Var i avtalet står det något om uppsägningstid?
"Ja även här är det en miss från oss, hela kampanjen är knasig.. Det fanns funderingar på att binda upp nyregistreringar i två månader - vilket inte har kommunicerats på hemsidan - så vi kan ju inte binda er som redan är registrerade."
OM NI REDAN REGGAT ER: för att få uppsägningstiden korrigerad - maila till support@aftonbladet.se - kan ta ett par dagar då det är halvdag idag och röd dag imorgon
OM NI SKA REGGA ER: läs avtalet NOGA - kan hända att de redan hunnit lägga till något om 2 månaders avtal!!!

Hoppas detta var till hjälp för någon iaf. :)

Last edited:
De verkar fixat länken nu! Detta kommer upp efter betalning.

Attachments

• ABPlus.PNG
    ABPlus.PNG
    337,3 KB · Visningar: 244
Uppsägningstiden verkar justerad så att det inte är någon uppsägnings- eller bindningstid.
"Premium första månaden 1 kr, 1 SEK
Ger dig tillgång till alla Plus-artiklar, magasinen digitalt, papperstidningen i din mobil/platta redan kl 06.00, och unika erbjudanden.
Förnyas varje månad för 69 kr tills uppsägning. Uppsägning tidigast möjlig 2015-05-15."

Toppen