Senaste nytt

50.000 Eurobonus poäng för 5000kr inkl 100 reflexvästar!

Äntligen fått svar från InkClub och jag undrar om fler fått sina ordrar annullerade? Bokade med kortbetalning och jag kom inte upp i några 200 000 poäng som ngn skrev tidigare. Skojarföretag precis som jag antog.

Jag har ca 10 ordrar som inte finns med på översikten under mina sidor. En av dessa dvs den sista är på över 700 Skr. Sköter de sig inte är det ju bra att kommentera detta på tex prisjakt mfl sidor där man kan ge feedback på företag. Ingångna avtal skall ju följas även om de inte är bra..

Har handlat lite då och då från CDon och Bokus. De poängen har hittills kommit rätt fort. 30 augusti köpte jag nytt datorbatteri från Apple Store och de poängen syns inte någonstans. Mailade om det igår och fick svar nästan med en gång. Har inget registrerats inom 60 dagar kommer de att undersöka saken.

Så här står det på deras hemsida:
Jag vill ringa er men jag hittar inte ert telefonnummer, har ni ingen telefon?
Genom den mängd beställningar och serviceärenden som behandlas på olika språk per dag sköts
kundkommunikation via e-post för att snabbast möjligt tillfredsställa våra kunder.

Man borde ha anat.

pixmania tog det 6 månader innan jag fick poäng från, och då först efter att jag kontaktat kundtjänst hos webshopping.flysas.com
som f.ö. verkade ganska alerta.
Webhallen tog det lika lång tid med

7,5 månader för mig med pixmania! EB skickade uppdatering var 3dje vecka att de fortfarande undersökte ärendet. Efter några månader var det rätt pinsamt att de fortsatte skicka dessa standardiserade mailen men till slut kom poängen + hela 50 poäng som plåster på såren!:)

Toppen