Senaste nytt

50.000 Eurobonus poäng för 5000kr inkl 100 reflexvästar!

Jag har bett webshopping-portalens support att undersöka. De gör detta först efter 60 dagar, och har sagt att det kan ta ganska lång tid :-( Inget svar och inga poäng ännu.

Idag fick jag resultatet av den tekniska undersökningen. Det är ju bra att de är glada över att kunna ge mig poäng för inköp som avtalat. Synd bara att det tar 3 månader+ :D

Hej!

Vi är glada över att kunna bekräfta att du kommer att få 500 poäng för ditt inköp hos SBM den 7 september.Tyvärr dröjer det ytterligare några veckor innan ditt konto krediteras. Detta pga våra tekniska rutiner då dina poäng måste överföras manuellt. Vi kommer att hålla dig underättad och meddela så fort vi vet när poängen sannolikt kommer in. Vi ber så mycket om ursäkt för denna försening.

Har du andra frågor hör gärna av dig igen.

Trevlig helg!

Gott då jobbar de på frågan i varje fall. Inte ett points ännu för min del från inköpen i september... Ingen kontirnuerlig uppdatering via mail heller men det kanske kommer.

Nej, kontinuerlig uppdatering får man aldrig, man får ligga på. Jag fick idag svar att de undersöker fortfarande. Konstigt att det ska ta sådan tid.

Fick idag mina SBM-poäng :) (Daterade 22/12 men det var idag jag upptäckte det). Ingen förvarning fick jag, de bara trillade in. Hoppas nu att InkClub-poängen inte dröjer alltför länge.

Inte fått poäng från något av mina Inc Club inköp. Enligt SAS kan dom inte se att jag varit inloggad, vilket jag var. Loggade dessutom in på nytt för varje köp för att vara säker. Däremot har min fru fått poäng efter att jag klagat. Köp samma dag från samma dator.

Enda poängen som kommit in automatiskt är köp på Apple.

Toppen