Senaste nytt

50.000 Eurobonus poäng för 5000kr inkl 100 reflexvästar!

Fick poäng från incclub i veckan. Fick även ett mail där det stod att utredningen var klar för mitt köp på megastore o att jag skulle få in poäng i november. Köpet gjordes i juni... Snabbt maskineri där...

Jag skickade ett mail till EB och fick följande svar. Nu tror jag inte att detta är ett tekniskt problem, utan snarare har de valt att inte utbetala poängen.

Tack för ditt mejl och för att du handlar på SAS EuroBonus Webshopping Portal. Tyvärr händer det ibland att de poäng som du tjänat via portalen inte alltid syns på ditt konto inom de utlovade 7-10 dagarna. Det kan ta upp emot 45-60 dagar innan poängen bokförs, beroende på butik. Om inte poängen syns efter 60 dagar skickar vi ärendet vidare för teknisk undersökning.
Vi skulle vilja be dig att skicka in kvitto eller orderbekräftelse till oss. Det kan vara en elektronisk kopia, verifiaktion eller scan.

Övrig information som behövs, om inte angiven på kvittot är:

- Butik
- Inköpsdatum (dvs, det datum då du loggade in och klickade på "Gå till Butik"
- Transaktionsbelopp (delsummor samt totalsumma)
- Ordernummer

Vi ser fram emot att höra ifrån dig igen och undersöka vad som hänt med dina poäng.

En varning kan vara på sin plats angående den "nya butiken" dammsugarpåsar.nu som ger 225 poäng/köp och säljer tex dammtrasor för 29 Skr plus frakt dvs totalt 48 Skr för 225 poäng =4,59 poäng/krona.
Det är det oseriösa företaget Ink-club som ligger bakom även den butiken... så Heads Up

En varning kan vara på sin plats angående den "nya butiken" dammsugarpåsar.nu som ger 225 poäng/köp och säljer tex dammtrasor för 29 Skr plus frakt dvs totalt 48 Skr för 225 poäng =4,59 poäng/krona.
Det är det oseriösa företaget Ink-club som ligger bakom även den butiken... så Heads Up

Jag har fått mina poäng från InkClub.com, men jag gjorde i och för sig bara en beställning. Ni som fortfarande väntar, gjorde ni fler än en beställning?

Jag gjorde typ 20 beställningar men inga 1 kronas, utan snittade minst 46 kroner och upp till 140 kronor per beställning, jag har fått utdelning löpande och nu är det bara 2 kvar. (det känns som de delar ut i kronologisk ordning)
Jag har aldrig hatft problem med Ink-Club.

Men inga poäng för västen jag köpte ännu.

I morgon är det 60 dagar sedan min västbeställning, så då kan den tekniska "undersökningen" sätta igång. Förra gången för en annan butik tog det ca 5 veckor efter denna 60-dagarsperiod innan poängen trillade in.

Toppen