Senaste nytt

50.000 Eurobonus poäng för 5000kr inkl 100 reflexvästar!

Nu har nästan 50% av poängen kommit in på kontot och jag har äntligen kommit över 200.000 points :D (varav 225 baspoäng hehe)
Nu ska man bara se om man kan använda dem till något roligt också.

Fortfarande saknas 500 för västen dock...

• Gilla
Reactions: Gus
Känner en viss irritation. Inga poäng. Inkclub har levererat det jag beställt. Jag beställde 4 st västar (lite för att testa). En väst har levererats och betalats. Nu när jag kom hem öppnar jag tre påminnelsefakturor från SBM..

Ska räkna till 10 sedan ringa kundtjänst :)

Inga poäng här heller. Samtliga västar och prylar från InkClub har levererats (betalades med kort), men inte ett enda poäng. Har efter diskussion med kundtjänst för SAS webshop-portal fått löfte om poäng för ett köp i början av aug från en annan butik, men om det ska krävas så här mycket ansträngning (påtryckning på SAS, väntan, frustration) så vet jag inte om det är värt det längre. Efter totalt ett tiotal köp har det funkat 0% av gångerna för mig (att få poängen), medan om jag läser på olika forum så verkar det överlag funka i färre än hälften av fallen :-(

Operator One är ytterligare ett strulföretag, utlovar 1000 poäng när man sätter in €20 första gången, jag har då inte fått några trots 3 påstötningar

Ska vi skapa en lista på företag som strular vs funkar? Kanske mha en poll eller liknande, för mig har Dell & Blommor & GymGrossisten & Inkclub & däckonline funkat bra medans patroner.se strulade över 6 månader & nu västen som det återstår att se...

Har kört 1*SBM och sedan 4*Inkclub. Den första Inkclub-poängen inne på kontot, inga andra poäng har ens synts till bland transaktioner. Dessutom saknar jag 20p för en cdon-beställning (rätt ska vara rätt ;)) som jag sedan länge fått höra skulle vara på gång. Inkclub-poängen är de enda som någonsin har kommit utan att jag kontaktat kundtjänst flera gånger. Jag tycker att shoppingportalen är mer negativ än positiv för bilden av SAS.

Last edited:
Ska vi skapa en lista på företag som strular vs funkar? Kanske mha en poll eller liknande, för mig har Dell & Blommor & GymGrossisten & Inkclub & däckonline funkat bra medans patroner.se strulade över 6 månader & nu västen som det återstår att se...

Problemet är att den butik som funkar för en person inte funkar för nästa person. Vissa funkar ibland, vissa inte alls.

Toppen