Senaste nytt

50.000 Eurobonus poäng för 5000kr inkl 100 reflexvästar!

Har någon fått poäng för reflexvästen ännu?
Jag har fått poäng in till "väntekontot" från inkclub men då gjorde jag inga suspekta köp :D Dvs inga 1 kr utan bara riktiga varor snittade 47 kr per köp...

Ännu inga poäng. Jag gjorde den en del "riktiga köp" också. Har för övrigt också gjort "riktiga" köp på Pixmania och Bokus, 0 där också :-(
Kan vi skicka in ett kollektivt klagomål?

Jag har inte heller fått några poäng än. Jag beställde även ett antal reflexvästar men har bara fått en!?

Ännu inga poäng. Jag gjorde den en del "riktiga köp" också. Har för övrigt också gjort "riktiga" köp på Pixmania och Bokus, 0 där också :-(
Kan vi skicka in ett kollektivt klagomål?

pixmania tog det 6 månader innan jag fick poäng från, och då först efter att jag kontaktat kundtjänst hos webshopping.flysas.com
som f.ö. verkade ganska alerta.
Webhallen tog det lika lång tid med

pixmania tog det 6 månader innan jag fick poäng från, och då först efter att jag kontaktat kundtjänst hos webshopping.flysas.com
som f.ö. verkade ganska alerta.
Webhallen tog det lika lång tid med

Vad enormt mycket extra-tid kundtjänsten måste lägga ner på saknade poäng...

Jag har förstått att det hela fungerar så här.

1. SAS och samarbetspartner affär skriver avtal.
  2. Samarbetspartner affären nu syns på SAS Webshopping.

3. Kunden handlar hos samarbetspartner affären via SAS Webshopping.
  4. Samarbetspartner affären får pengarna från kunden.
  5. Samarbetspartner affären levererar varor/tjänst till kunden.
  6. Samarbetspartner affären kollar om trafiken kommer från SAS Webshopping.
  7. Samarbetspartner affären köper poäng från SAS.
  8. Skickar poäng till SAS.
  9. SAS skickar poängen vidare till kontohavaren.

AHO: Det är ett komplicerat steg du missar, Tradedoubler eller annat affilate program som SAS använder sig för att tjäna pengar.

Affilateprogram kan vara enormt jobbiga att göra med, kan ta flera månader att få sina pengar...

CDON fungerar också, men det tar ca 6 veckor innan man får poängen

Det är ju SAS som marknadsför dessa företag och SAS som borde kolla upp om kunderna är
nöjda och inte bara slå ifrån sig att det är inte deras problem, gäller även poäng från företag som AVIS, HERTZ, diverse hotell mm. Om inte bör de ju omedelbums avbryta sammarbetet.

Last edited:
Toppen