Senaste nytt

4 000 poäng vid köp av två enkelresor 14–16 feb

011430121

Medlem
Jag skall åka mellan Borlänge och Säter imorgon 05,50 retur 17,40 vad gör man i Säter i 12 timmar?
Kom på att jag hade SJ voucher kollade och hade över 350kr totalt men alla var utgångna de gäller bara 6 månader
Jag känner mig blåst av SJ
Men så här blir det när både Janne Josefsson och Sverker Olofsson har gått i pension, tänk de stod på oss små personernas sida mot kapitalistiska tänkande stadsbolag.
Då står jag i Säter och kollar SJ appen 2000 poäng på kontot, 16 minuter tog resan, tåget tillbaka går 17,40.
Min tanke är att gå till ICA och fika kanske de har några vaniljhjärtan kvar sedan igår med 50% rabatt, jag fick inga geléhjärtan eller vaniljhjärtan igår de fick alla andra om jag förstår media. :eek:
 

rsimon

Medlem
Då står jag i Säter och kollar SJ appen 2000 poäng på kontot, 16 minuter tog resan, tåget tillbaka går 17,40.
Min tanke är att gå till ICA och fika kanske de har några vaniljhjärtan kvar sedan igår med 50% rabatt, jag fick inga geléhjärtan eller vaniljhjärtan igår de fick alla andra om jag förstår media. :eek:

Galen i Säter?
 
  • Gilla
Reactions: fcx
Så nu lyckats boka Örebro - Örebro Södra - Örebro för studenpris (med företagsrabatt) för 96kr T&R. Bara att vänta 1h nu och se poängen rulla in!
Det här får en att minnas de glada dagarna när man bokade 50st enkelresor Säter - Borlänge på samma avgång och det rassla in 52 000 Statuspoäng på ett bräde :D
 

gdaily

Medlem
Så nu lyckats boka Örebro - Örebro Södra - Örebro för studenpris (med företagsrabatt) för 96kr T&R. Bara att vänta 1h nu och se poängen rulla in!
Det här får en att minnas de glada dagarna när man bokade 50st enkelresor Säter - Borlänge på samma avgång och det rassla in 52 000 Statuspoäng på ett bräde :D
Sådant som gör att "buggarna hittas", bättre boka 50 st olika resor
 

rsimon

Medlem
Högsta betyg på tilldelning av poäng iaf.

EA75A81E-AE6E-4A12-B2AE-BB3A4109A4B5.jpeg
 

Viking007

Medlem
[QUOTE = "011430121, post: 973227, member: 1206"] No, but you can go crazy waiting for over 11 hours for 2000 SJ points [/ QUOTE]
Fick 2000 * 2 poäng nästan direkt när resan var över. Ingen försening.

När uppgraderas medlemsnivån. Det framstår fortfarande som vitt för mig även om poängen är mer än 6000 poäng
 

EgOscar

Medlem
Ni som alla hoppade på denna dealen och bokade de billigaste resorna ni kunde hitta: vad anser ni värdet på en poäng är värd? Jag har svårt att se värdet i denna deal om man inte ändå ska ut och resa? Har jag missat nån sweet-spot i användandet av SJ poäng?
 

Jönsson

Medlem
Ni som alla hoppade på denna dealen och bokade de billigaste resorna ni kunde hitta: vad anser ni värdet på en poäng är värd? Jag har svårt att se värdet i denna deal om man inte ändå ska ut och resa? Har jag missat nån sweet-spot i användandet av SJ poäng?
Sweet spot är långa resor eftersom det är samma poängpris oavsett sträcka när du åker längre. Nattåg förta klass egen sovkupé Stockholm-Narvik tex. Eller varför inte starta i Malmö.
 
Toppen