Jag åker tillbaka 2134....Jag står och fryser på Örebro södra just nu. Min Valentin dök inte upp. Om hon inte kommer snart åker jag tillbaka med 21:38:an
Du måste söka förseningsersättning!Fler än jag som inte riktigt vet när man kommer ”hem” i kväll?Det är tåget som avgår 22.22 från Örebro C - Södra som strular.
Hej! Vi vill uppmärksamma dig på att din resa 2022-02-14, med tåg 8179 (DMP3602Y) har en senarelagd avgångstid på grund av fordonsfel på ett annat tåg. Tyvärr kan vi inte vara mer specifika just nu. Håll dig uppdaterad om avgångstiden på sj.se/zB_zi8 samt var uppmärksam på utrop och skyltning vid stationen. Hälsningar SJ
Har man tur får man en pressbyrån kupong på SMSFler än jag som inte riktigt vet när man kommer ”hem” i kväll?Det är tåget som avgår 22.22 från Örebro C - Södra som strular.
Hej! Vi vill uppmärksamma dig på att din resa 2022-02-14, med tåg 8179 (DMP3602Y) har en senarelagd avgångstid på grund av fordonsfel på ett annat tåg. Tyvärr kan vi inte vara mer specifika just nu. Håll dig uppdaterad om avgångstiden på sj.se/zB_zi8 samt var uppmärksam på utrop och skyltning vid stationen. Hälsningar SJ
Har ju ”fått” 4000 poäng så jag är nöjd. Under förutsättning att jag kommer ”hem”.Du måste söka förseningsersättning!
Det brukar vara så där det finns lokal-trafik som SJ inte ska konkurrera med. Man ser det i tidtabellen när en station är angiven som "Endast avstigande".Kollade på skoj på en resa med SJ mellan de två stationerna som ligger närmast varandra geografiskt. Umeå Universitetssjukhus och Umeå C. Ser till min förvåning att resan tar 4 timmar och kostar 145kr i andra klass. Resan går alltså via Örnsköldsvik. Hade det varit flyg så hade det för många inte varit någon tvekan men med tåget… nja.