danielhog
Medlem
Till sista maj har det varit tidigare.Har inte fått någon kod ännu, hur länge dröjde det för er?
Och hur lång är giltighetstiden förresten?
Till sista maj har det varit tidigare.Har inte fått någon kod ännu, hur länge dröjde det för er?
Tog typ 12 timmar för mig och sambon.Har inte fått någon kod ännu, hur länge dröjde det för er?
samma här alltså jag hoppa in direkt när push kom, inte fått något än. :'(
Inga problem. Amex som amexAnmälde mig via att välja Platinum och idag fick jag koden, men insåg då att jag ”bara” har Premium när jag lade in den i Uber Eats appen. Allt ser bra ut och enda kravet verkar vara att man måste betala med American Express.
Kommer det funka när jag betalar med Premium-kortet? Någon som testat detta?
Ser vissa poster i denna tråden att frugan också anmält och fått kod? Har de ett extrakort eller ett helt eget konto?
Hur som helst har jag nu testat och anmält alla våra 4 extra Elitkort som är kopplade till mitt kort som ungarna har.
Ska bli intressant att se ifall nån av dem får en kod. Jag fick en kod i förra omgången![]()
Hoppa på 165:an hit till Hägersten, här har vi en del bra burgarställen nu för tiden!Ledsen att uber/wolt kan inte leverera till mitt området (Farsta) så kan inte utnyttja vouchers...