Mattias Holmén
Medlem
Typ 20hFortfarande inte fått någon kod. Hur länge har det dröjt för er?
Typ 20hFortfarande inte fått någon kod. Hur länge har det dröjt för er?
Någon i Göteborg som vet om det fungerar med avhämtning när man beställer via Uber Eats? Har Googlat, men det verkar bara som om funktionen finns i Stockholm för jag kan inte hitta hur jag ska söka i appen med det kriteriet.
Nej, jag bor inte i Göteborg men har ett ärende ditt och tänkte nyttja min kod då och plocka med mig maten på vägen. Har dock svårt att få till det om inget ställe erbjuder avhämtning.
Får bli leverans till en parkeringsplats annars.![]()
Då är det SBS här för jag hittar inte vart jag väljer avhämtning...Jag bor i Stockholm, men testade nu, och det verkar gå bra att välja avhämtning när jag väljer en restaurang i Göteborg också.
Längst upp innan du väljer resturang. Tryck där det står leverans eller liknande.Då är det SBS här för jag hittar inte vart jag väljer avhämtning...![]()
Hittar inte detta val alls. Vilken restaurang testade du med?Jag bor i Stockholm, men testade nu, och det verkar gå bra att välja avhämtning när jag väljer en restaurang i Göteborg också.
Ser bera detta alternativ om jag väljer Stockholm och inte när jag har valt Göteborg.Längst upp innan du väljer resturang. Tryck där det står leverans eller liknande.
Hittar inte detta val alls. Vilken restaurang testade du med?
Ser bera detta alternativ om jag väljer Stockholm och inte när jag har valt Göteborg.