Senaste nytt

350 kr presentkort på Uber Eats för AmEx Platinum och Elite-innehavare

MLG55

Medlem
Ser vissa poster i denna tråden att frugan också anmält och fått kod? Har de ett extrakort eller ett helt eget konto?
Hur som helst har jag nu testat och anmält alla våra 4 extra Elitkort som är kopplade till mitt kort som ungarna har.

Ska bli intressant att se ifall nån av dem får en kod. Jag fick en kod i förra omgången :)
 

danielhog

Medlem
Ser vissa poster i denna tråden att frugan också anmält och fått kod? Har de ett extrakort eller ett helt eget konto?
Hur som helst har jag nu testat och anmält alla våra 4 extra Elitkort som är kopplade till mitt kort som ungarna har.

Ska bli intressant att se ifall nån av dem får en kod. Jag fick en kod i förra omgången :)
Det fungerade första omgången på Uber. Andra omgången på wolt gick det att anmäla sig och extrakorten fick ett bekräftelsemail men istället för koden kom ”tyvärr är det erbjudandet redan utnyttjat på kopplat konto” eller liknande. Återrapportera gärna ditt utfall.
 
Det fungerade första omgången på Uber. Andra omgången på wolt gick det att anmäla sig och extrakorten fick ett bekräftelsemail men istället för koden kom ”tyvärr är det erbjudandet redan utnyttjat på kopplat konto” eller liknande. Återrapportera gärna ditt utfall.
Blev exakt samma för oss i vår familj.
 

Tveket

Medlem
Jag har både Elite och Platinum. Tänker att jag borde kunna utnyttja erbjudandet på båda korten. Har normalt valt Platinum i AMEX Experience-appen, och bokade via den första vändan av erbjudandet. I nästa vända av erbjudandet växlade jag i appen till Elite och försökte boka igen, fick då svar från AMEX att jag redan utnyttjat erbjudandet.

Någon med både Platinum och Elite som lyckats boka erbjudandet på båda korten, och hur gjorde ni? :)

P.s jag använde olika mailadresser för de olika korten D.s
 

Berglund

Medlem
Personligen tycker jag, med tanke på hur många bara på forumet som blivit utan på de här antals-begränsade erbjudandena, att det är nästan lite stötande att folk försöker missbruka det så mycket som möjligt och maxa sina egna vouchers.
Har man två olika kort, som båda omfattas av erbjudandet, exempelvis Platinum och SAS Elite - då ser jag inget problem med att man får en chans eller voucher per kort/konto. De som däremot tror/tycker att frugans extrakort ska generera erbjudandevoucher på likvärdig nivå med huvudkortet, den känns mer tveksam!
 

Delayed

Medlem
De som däremot tror/tycker att frugans extrakort ska generera erbjudandevoucher på likvärdig nivå med huvudkortet, den känns mer tveksam!
Vet inte det. Det är väl upp till erbjudesgivaren att bestämma om erbjudandet ska gälla en gång per fysisk kund, en gång per korttyp eller till och med en gång per fysiskt kort, alltså även för partners extrakort.

Det bör ju vara tydligt vad som gäller för annara är det väl I det närmaste en nationalsport här att maximera erbjudandet så långt det bara går.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Matore

Medlem
Har inte fått någon kod ännu, hur länge dröjde det för er?
Och hur lång är giltighetstiden förresten?
 
Toppen