Senaste nytt

350 kr presentkort på Uber Eats för AmEx Platinum och Elite-innehavare

Har inte fått någon kod ännu, hur länge dröjde det för er?
Och hur lång är giltighetstiden förresten?
Tog typ 12 timmar för mig och sambon.
Mejlet med koden hamnade i kampanjer respektive övrigt i vår mejl. Kampanj på gmail och övrigt på Outlook.
Kanske sorterar liknande för dig. Kika där!

samma här alltså jag hoppa in direkt när push kom, inte fått något än. :'(

Jag fick kontakta Amex 3 gånger innan jag fick rätt på min kod både från Uber och Wolt. Den måste ha fastnat i något spamfilter någonstans. Jag använde både en @hotmail och en @outlook-adress men inget av dem fungerade (samma inloggning och sida för båda adresserna dock). När vi tillslut försökte med Gmail så dök de äntligen upp dock. Kanske kan det vara fler som upplever krångel med outlook? Och jodå, jag kollade alla möjliga skräppostmappar men inget där heller märkligt nog.

De var väldigt hjälpsamma och tillmötesgående när jag mailade i alla fall så stor eloge för det och att de inte gav upp!

Anmälde mig via att välja Platinum och idag fick jag koden, men insåg då att jag ”bara” har Premium när jag lade in den i Uber Eats appen. Allt ser bra ut och enda kravet verkar vara att man måste betala med American Express.

Kommer det funka när jag betalar med Premium-kortet? Någon som testat detta?

Anmälde mig via att välja Platinum och idag fick jag koden, men insåg då att jag ”bara” har Premium när jag lade in den i Uber Eats appen. Allt ser bra ut och enda kravet verkar vara att man måste betala med American Express.

Kommer det funka när jag betalar med Premium-kortet? Någon som testat detta?
Inga problem. Amex som amex

Det gick sådär att utnyttja koden jag fick i går från Uber eats. Precis innan beställning fick jag sms om fri glass till menyerna från Phils (Avlysssnad lur o_O?).

Det och EB poäng genom Everyday gjorde valet enkelt att ta promenaden dit och hämta för cash istället. :D

Nytt försök i morgon!

Ser vissa poster i denna tråden att frugan också anmält och fått kod? Har de ett extrakort eller ett helt eget konto?
Hur som helst har jag nu testat och anmält alla våra 4 extra Elitkort som är kopplade till mitt kort som ungarna har.

Ska bli intressant att se ifall nån av dem får en kod. Jag fick en kod i förra omgången :)

Kan nu meddela att alla i familjen fick en kod och det kanske inte är så konstigt då alla egentligen har ett eget konto hos AMEX. Kul att även de får nåt tillbaka då ungarna spenderar hej vilt med sina kort och AMEX tjänar mycket på dem.
Ungarna blev grymt imponerade och glada för detta och det gör ju att de väljer att betala med AMEX före SAS Mastercard, då de nu vet att man kan få nåt tillbaka på det man spenderar.
Dock är jag ju betalansvarig om de inte betalar sin räkning.

Toppen