Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.

gdaily

Medlem
"Observera att SAS EuroBonus Webbshoppingsportal inte är anpassad för Opera och att inga poäng därför kommer registreras om du använder denna webbläsare."
 

Mr Basic

Medlem
Tack @NiNE och @eramag!
Två matkassar beställda till ett värde av 970kr, fick betala 170kr(inkl frakt) samt erhöll omgående 2x1360 Eurobonuspoäng. :)
Gjorde detta i fredags innan jag reste bort, då funkade allt enligt instruktion.
 

ESSA

Medlem
Idag hade jag poängen på kontot.
Blir nog en till beställning tror jag.

Det verkar som om den beställning man har nu är öppen ett tag till.
Så enda sättet tror jag att beställa mer är att skapa nytt konto med någon annans personnummer.
Jag skapade ett i min mors namn, beställde en liten grillåda åt henne som hon får hämta upp.
2x1360 till mig för 98:- totalt.
 
Det verkar som om den beställning man har nu är öppen ett tag till.
Så enda sättet tror jag att beställa mer är att skapa nytt konto med någon annans personnummer.
Jag skapade ett i min mors namn, beställde en liten grillåda åt henne som hon får hämta upp.
2x1360 till mig för 98:- totalt.
Så du får poängen ändå? Bara för att du går via poängshoppen?
 

Impendill

Medlem
Rabattkoden verkar inte funka när jag är inloggad på CG, händer inget när man försöker lägga till den.

Anledningen till det är att rabattkoden egentligen aldrig skulle ha fungerat. Den var bara avsedd för att handla matvaror för till kassen:

"
Just nu får du 250 kr att handla matvaror för

Hoppas att du har en riktigt skön sommar oavsett om du har semester eller har återgått till vardagsrutinerna. Om du vill ha mer tid över till sol och salta bad ska du prova någon av våra härliga matkassar! Med en 3-dagars matkasse får du en god grund för veckan och kan ändå smida egna middagsplaner.

Just nu får du 250 kr att handla bröd, pålägg och andra härliga matvaror för när du beställer en valfri matkasse."
 

ESSA

Medlem
Så du får poängen ändå? Bara för att du går via poängshoppen?


Ja jag har fått in poäng po EBkontot tack vare att jag gick in på CG via min poängshop.
Dock använder man hela personnumret till nya kontot så det begränsar att skapa nya konton till "vem som helst".
Nu hade jag hennes nummer tack vare att jag fixade hennes ESTA tidigare. Annars kan jag nog ingens fyra sista siffror bara så där.
 
Ja jag har fått in poäng po EBkontot tack vare att jag gick in på CG via min poängshop.
Dock använder man hela personnumret till nya kontot så det begränsar att skapa nya konton till "vem som helst".
Nu hade jag hennes nummer tack vare att jag fixade hennes ESTA tidigare. Annars kan jag nog ingens fyra sista siffror bara så där.
Jag gjorde samma sak fast med min sambos personnummer (och medgivande självfallet) och det fungerade för mig också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen